ANIMSI

home

Followers


Monday 9 January 2012

ADAM ADLI DAN SMM TERUS BIADAP BILA ADAM DIGANTUNG 3 SEM NAK HERET UPSI KE MAHKAMAH!!


Pelajar Universiti Pendidikan Sultan Idris (UPSI), Adam Adli Abdul Halim, 22, dihukum gantung pengajian selama tiga semester, berkuat kuasa serta merta.

Hukuman itu dijatuhkan selepas beliau didapati bersalah menurunkan bendera Presiden UMNO, Datuk Seri Najib Razak, semasa demonstrasi di pekarangan Pusat Dagangan Dunia Putra (PWTC) pada 17 Disember lalu.
Dia dijatuhkan hukuman mengikut Peraturan 3 dan 4 Akta Universiti dan Kolej Universiti (AUKU) kerana mencemar nama baik universiti dan memudaratkan ketenteraman awam.

sementara itu SMM pula akan mengeret UPSI ke makamah ekoran tindakan pihak upsi mengantung Adam Adli. 

nampak gayanya sekali lagi mahasiswa yang mempunyai result teruk ni nak mengajak mahasiswa yang lain turut sama sekali lagi menjadi beruk terlompat-lompat.

lebih baik la korang tak payah belajar terus lagi baik. Mahasiswa yang mempunyai budaya hidup yang tidak sihat ini sepatutnya dikenakan undang-undang yang lebih berat lagi agar mereka sedar akan kebodohan yang mereka lakukan yang mana hanya merosakan masa sepan mereka sahaja.

pssssst: Adam Adli boleh la kerja partime bancuh kopi dan jadi 'tut' Anwar Ibrahim..kah kah kah!! bagang sungguh budak ni tak serik-serik.!

No comments:

Post a Comment