ANIMSI

home

Followers


Thursday 20 October 2011

PANAS: SIAPA PEMIMPIN X YANG MENAWAR BLOGGER LAKSAMANA JEBAT??

http://syed-ikhwan.com/wp-content/uploads/2010/11/duit-blog-review.jpg




   Ramai yang tidak mempercayai bahawa Blogger Laksemane Jebat Menerima Tawaran hebat dari Pemimpin x. PPJ malas nak dedahkan lagi siapa beliau. Kepada Blogg suratuntukpemimpin tak payah lah nak mengugut PPJ dengan mengatakan Laksamana Jebat Orang Mahathir ke Orang MB.


  Masalahnya kenapa pemimpin X itu sanggup membayar RM3Ribu kepada  Laksaman Jebat?? haha PPJ harap Laksamana Jebat sila jawab. PPJ tidak gentar jika Laksamana Jebat buktikan kebenaran. Atau mungkin Laksamana Jebat dibayar untuk tidak menjadi calon oleh seseorang yang berkepentingan? Jawapan akan PPJ dedahkan...tunggu!!!

psssssssst: Pekara yang betul kenapa pula Laksemana Jebat nak report Polis?

11 comments:

  1. KAU PPJ DAH TAK ADA ORANG LAIN KE NAK JADI MANGSA ATAU ADA AGINDA LAIN. KUT LAH LJ TU BAKAL CALUN, KAU NAK JATUKAN DIA. CARILAH CARA LAIN JANGAN MAIN KOTOR, BEB. SIAPA PULA UPAH PPJ UNTUK JATUHKAN LJ, AAA. BLOG UPAHAN... TAK BOLEH TENGOK ORANG TU BERSIH SIKIT, KAU NAK KOTOR KAN. BEDEBAH PUNYA PPJ.

    ReplyDelete
  2. Cikgu Pian kau kata rahsuah, sampai kiamat orang Jerantut tak percaya. Apa hal kau ni... dia tak usik sesiapa pun. Kau ni nak kena dengan cikgu pian ni.

    ReplyDelete
  3. Hai, sejak dapat su baru, macam ini pula permainan politik Jerantut. Makin teruklah UMNO nampaknya

    ReplyDelete
  4. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  5. Alhamdulillah, ada juga orang ingat kat saya. Tapi janganlah buat cerita yang mengarut ni. Kesihan kat saya, kita boleh bincang kalau ada yang tak kena. Jangan main pukul belakang macam ini, biar anwar saja yang buat kerja main belakang tu. PPJ, kita jumpa 26 hb di rest hause.

    ReplyDelete
  6. UUp, perang besar nampak.

    ReplyDelete
  7. Kau buka aja beb, biar orang semua tau besar mana jantan kau itu.

    ReplyDelete
  8. Orang PAS pun kata ini cerita karut, engkau ni memang nak kena dengan aku ni. Orang PEKIDA dah marah ni...kau jangan usik adik kami tu, nak kena...

    ReplyDelete
  9. MIC lagi marah sebab ahlinya dibuat sebegitu hahaha

    ReplyDelete