ANIMSI

home

Followers

Tuesday, 18 December 2012

HOT! MUKA CANTIK TAPI...



P/S: Masa memula tengok tajuk dengan gambar, teruja gila nak baca…laa ropanya mamat ni ke kasanova tu? Tapi nak kata apa…memang dia janji macam-macam kat ibu tunggal di Selangor…tak nafi….


Tak sangka ye. Rupanya nampak macam orang baik – baik. Tapi perangainya, Nauzubillah. Kalah perangai Kasanova. Suka betul dia bermain dengan janji.
Bila dah berjanji, tak reti pulak dia nak tunaikan. Tak padan dengan muka yang tak hensem tu pun ramai jugak wanita yang kecewa dengan dia.

Awas! Kepada ibu – ibu tunggal yang ada diluar sana. Jangan mudah sangat terpedaya dengan kata – kata lelaki ini. Dia memang seorang yang pembelit.
Cakap dia satu hapah pun tak boleh percaya. Yang dia nak hanya kuasa. Yang lain dia dah tak peduli dah. Bila dah dapat kuasa, yang lain dia dah tak peduli sangat.
Ilmu apa yang dia pakai tak tau la pulak. Tapi, rasanya ilmu penipu tu la jugak yang digunakan. Ilmu mulut manis ibarat macam ada tebu dihujung bibir. Siapa lelaki itu? Nah!!! Ini dia. Jangan terpedaya dengan dia!!! (turun bawah….)

No comments:

Post a Comment