ANIMSI

home

Followers


Thursday 1 March 2012

PANAS!! BADROL AMIN PUKUL ISTERI PULAK DAH!!




 Pertimbangkan kenyataan daripada suami wanita yang ditangkap bersama Badrol Amin terbabit yang konsisten semenjak awal cerita ini meletup lagi:

1) Si suami sudah mengesyaki hubungan sulit antara isterinya dan Badrul Amin sejak dari mula lagi. Kerana itulah beliau mengekori isterinya sehingga ke hotel tersebut.

2) Saksi (pekerja hotel) juga mengesahkan bahawa si isteri dan Badrul Amin sebenarnya telah pun menginap selama tiga hari di bilik tersebut sebelum diserbu oleh JAIP.

3) Badrul Amin hanya bertuala ketika membuka pintu setelah lebih 1/2 jam diketuk oleh JAIP. Adakah sesi kaunseling Subuh tersebut berlangsung dalam keadaan separuh bogel? Malah terdapat dakwaan bahawa pemimpin-pemimpin PKR yang menginap di situ cuba merasuah pula penguatkuasa JAIP bagi melepaskan Badrul Amin.

4) Dakwaan Badrul Amin bahawa dirinya dikurung dan dipukul oleh 20 orang samseng dengan mudah dipatahkan oleh pihak hotel apabila mereka mendedahkan bahawa tidak ada langsung kedatangan lelaki seramai itu pada masa kejadian melalui rakaman CCTV mereka.


Psssssst: Habis lingkup Pkr!!!!!!

No comments:

Post a Comment