ANIMSI

home

Followers


Monday 2 December 2013

SABARLAH WAHAI USTAZ KAZIM ELIAS WALAUPUN DIGELAR MUNAFIK DAN B###!! TINGGINYA AKHLAK PEMIMPIN PAS

Penceramah bebas, Mohammad Kazim Elias mengumumkan keluar daripada Pas selepas kecewa dengan pelbagai fitnah serta tohmahan yang dilemparkan oleh pucuk pimpinan serta ahli parti itu terhadapnya selama ini.
Menurutnya, fitnah dan tohmahan itu semakin `menjadi-jadi’ selepas dirinya ditawarkan sebagai ahli Majlis Tertinggi UMNO sehingga ada yang sanggup menggelarnya sebagai binatang, munafik dan barua UMNO.

“Belum pun saya beri kata putus terima atau tolak (Majlis Tertinggi UMNO), saya diserang dengan kata-kata, digelar binatang, munafik. Ada pimpinan Pas kata saya seperti kambing yang akan dimakan serigala, agamawan bercelaru, seolah-olah akan jadi berhala atau patung sembahan dalam UMNO dan macam-macam.

“Ini menggores hati saya. Kesabaran pun ada hadnya. Tetapi saya sudah lama berkecil hati dengan Pas. Serangan terhadap saya bermula pada 2004 sedangkan saya aktivis Pas. Mereka boikot kata saya anjing UMNO, macai UMNO, barua UMNO sedangkan saya tak pernah jadi ahli UMNO,” katanya.
Beliau berkata demikian ketika ditemui selepas mengadakan pertemuan dengan Perdana Menteri yang juga Presiden UMNO, Datuk Seri Najib Tun Razak di bangunan Parlimen, hari ini.


Mohammad Kazim memberitahu, kesabarannya terhadap segala fitnah dan tohmahan yang dilemparkan sampai ke kemuncak apabila ada yang sanggup menggelarkan sebagai anak babi.


“Oleh itu, saya ambil keputusan, sama ada saya pernah dipecat oleh Pas pada 2011, walau tiada surat pemecatan, dan terbaharu mereka kata saya masih ahli Pas, kalau mereka kata saya ahli Pas atau kata saya telah dipecat, saya dengan ini mengisytiharkan keluar daripada Pas,” tegasnya.


Berhubung pelantikannya sebagai ahli Majlis Tertinggi UMNO, beliau menyerahkan kepada Perdana Menteri untuk membuat pengumuman rasmi mengenainya.

3 comments:

  1. Hanya penceramah yang berani menegakkan kebenaran akan keluar dari kelompok PAS. Tidak ada golongan kelompok mane2 parti yang boleh mengkafirkan sesaorang. Dosa dan pahala adalah urusan Allah yang maha mengetahui.

    ReplyDelete
  2. Biasa lr tu... giliran orang kata kat kita, kita berkecil hati tetapi giliran kita kata kat orang, kita rasa macam mana????? haha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ada ke Ustaz Kazim kata orang babi? Ugut bunuh orang? Pelik betul dengan orang yang taksub ni. Jgn taksub sangat kawan. Dosa dan Pahala, Syurga dan Neraka tu ketentuan Allah. Pelik bila ada sesetengah yang mengaku 'Ulamak' senang2 membuat ketentuan siapa yang akan masuk syurga dan neraka.
      X rasa ke terpesong? Minta2 x rosak akidah sudah. Na'uzubillahiminzalik

      Delete