ANIMSI

home

Followers

Sunday, 11 December 2011

HANGAT!!!! Luar Cantik, 'Dalam' Masyallah!!, Tengok Sendiri!



AWAS jejaka!!! Jangan Cepat terperangkap dengan kecantikan Wanita..... tengok saja Wanita Di Atas.... Adoyai.... Cantik tu dah cukup Syarat... Tapi, perangai... Nauzubillah....

Sepatutnya Ostad yang dok ceramah kutuk mengutuk orang kat surau tu, Ajar Sikit masyarakat yang berada diluar sana macam perempuan di atas... Tapi, Jangan Pula nanti, OSTAD yang diajar....??? :)

6 comments:

  1. bro tu bukan pompuan laaa.... tu spesis dua alam..yang belum buat pertukaran anu..tgok saiz n bentuk fizikal pun bleh kenal!!!

    ReplyDelete
  2. tapi aku tengok tak ada halkum pun,khunsa kot.heheheheheeeeee

    ReplyDelete
  3. ..tangan dia tu nampak macam sedang pegang sesuatu yg boleh dipegang..hehehheeh

    ReplyDelete
  4. Salam,
    Tegur untuk kebaikan. Banyak penggunaan MasyaALLAH disalah guna pada tempat dan situasi yang tidak kena. MasyaALLAH sepatutnya digunakan pada sesuatu yang indah, cantik dan elok. Bila berjumpa saat begitu baru kena bila kita sebut MasyaALLAH. Jika utk benda yang buruk, hodoh dan maksiat baik guna NauzubiLLAHiminzalik.

    Sekadar berkongsi. Yang baik dari ALLAH s.w.t jua yang buruk dari kelemahan diri ana.

    Wassalam

    ReplyDelete
  5. Mendidik adalah Tanggungjawap masyarakat bersama.Bila dah sedar benda tu tak betul.maka org yg sedar akan kesalahan mcm dlm gmbr ni lh yg patut p tegur dan perbetulkan.Bkn nya nak tunggu org lain dan ckp bkn2....

    ReplyDelete