ANIMSI

home

Followers

Thursday, 11 April 2013

GILA DAH!! VIDEO TERBARU ANWAR DENGAN BINI X DIDEDAHKAN!!


 BUKAN KATA GAMBAR!!
vIDEO PUN PAKATAN HARAM TAK PERCAYA!!!
TUNGGU ANWAR SAPU BINI DEPA BARU TAU!!
kIH KIH KIH!!
Menurut sumber yang gua dapat, Anwar akan berdepan dengan pertandingan 3 penjuru di Parlimen Pmtg Pauh untuk PRU13 ni.. Selain dari calon baru dari Umno/BN, Anwar juga diberitakan akan berdepan dengan sorang calon bebas yang pro kerajaan..

Apa yang gua tahu setakat ni, calon baru Umno di Pmtg Pauh nanti memang bukan calang-calang orang.. Gua yakin calon ni ada kelebihan untuk menang kalau tak ada sebarang sabotaj dari pihak-pihak tertentu..

Dan bagi calon bebas yang dikatakan bakal lawan Anwar disini.., gua rasa korang pun kenal beliau kalau gua bagitau nama dia.. Tapi rasanya elok lah kita tunggu sampai hari penamaan calon pada 20hb nanti ye..

Setakat ni hanya Ummi Hafilda je yang tawarkan diri untuk lawan Anwar.., tapi yang gua dapat ni merupakan calon lelaki yang memang hebat berceramah..

Khabarnya.., calon bebas tu nanti hanya nak mendedahkan segala salah laku moral Anwar kepada rakyat Permatang Pauh melalui pentas ceramah.. Bagi gua, ni memang satu strategi yang baik untuk alihkan tumpuan Anwar dan macai Pakatan dari menyerang calon Umno/BN..

Lagi satu.., ada info yang bagitau gua bahawa video skandal Anwar dengan bini orang akan dikeluarkan masa kempen PRU nanti.. Gua tak tahu lah sama ada video tu ada kaitan dengan Shamsidar atau tak.., tapi ia dikatakan memang akan buat Anwar tak tidur malam beb..

So kita sama-sama lah tunggu nanti ye.. Gua teringin jugak nak tengok video yang dimaksudkan tu.. Kita tengok nanti sama ada aksi dalam tu setanding dengan aksi kamasutra Nuar dengan Chinadoll dulu..-mpp

No comments:

Post a Comment