ANIMSI

home

Followers

Tuesday, 15 January 2013

Peserta Yang takde Otak Hanya Umno Yang Menjadi Mangsa!! Penyokong pr Takde Otak??!!

Tindakan Peserta Himpunan membawa kank-kanak adalah satu kesalahan langgar perjanjian undang-undang perhimpunan.

  
 
Kih Kih Kih!!
Geram betul aku dengan puak yang bangang ni!!
Dah cakap jangan libatkan kanak-kanak!! 

Tiada siapa mahu mainkan isu tersebut kononnya kanak-kanak dipergunakan untuk kepentingan politik pembangkang. Otak kau orang tak boleh dah berfikir dengan waras ke?

Bodonya la kau orang ni ek??
Syarat tu dah bagi sebelumberhimpun dan termaktub dalam undang2 berhimpun tu!!

Bodo la korang punya hal buat tahi korang tuduh salah umno!!
semua yang jahat tuduh kat Umno..!!
Politik bodo namanya!!

Lemak sangat dah puak pencacai PR ni..!!!

Kih Kih Kih!!
Sendiri salah tuduh orang lain!!
Bodoh tak boleh di ajar!!
Kih Kih Kih!!

 

No comments:

Post a Comment