ANIMSI

home

Followers

Wednesday, 7 November 2012

PANAS! "KITE ORANG HANYA MABUK TAK MELAKUKAN MAKSIAT"! nurul izzah??

 
INILAH MASALAHNYA BILA ANAK-ANAK MUDA TERPENGARUH DENGAN FAHAMAN-FAHAMAN SONG-SONG  MACAM NI!

Ini Juga bahaya bila anak muda salah tafsif apa yang dikatakan oleh Nurul Izah Baru-baru ni. Itu pasal la orang tak kasi Nurul Jadi YB rosak la anak muda akan datang!

Respon puak pas:
dia sudah terlepas cakap daa, allah tidak memalukan seseorang tu kalau hatinya baik, iklas keranaNYA, tak ada perasaan hasrat dengaki, pendek kata, kalau hati busuk,suka belit sana sini, ini lah balasnya, terang dan bersuluh, tapi dia masih lagi membelit dan terus memutar2...

soo dipendekan cerita,akidah dia sudah macam tu nak buat mcmana lagi dah,dia baca aayat dari surah tu, tapi bila mentafsir allah telah gelapkan hati dia ntuk melihat kebenaran sebenarnya ayat itu, maka kita umat islam ni kena jaga2, supaya budak nie tidak menjadi pemimpin, kerana dia akan memutar dan terus memutar...jadi kita anggap lah budak nie, akidah dia hanya sejemput otak udang, kalau dia becakap mengenai perjuangan islam, kita kena hati2, kerana dia pandai putar belit ayat al Quran....mcm geng pas dok buat tu laaa!!!!

No comments:

Post a Comment