ANIMSI

home

Followers


Tuesday 28 August 2012

EKLUSIF!! PENDEDHAN TERKINI!! PEMIMPIN YANG MEMPERKOSA ANAK TU KELUARGA TUAN IBRAHIM TUAN MAN!!!? GUA PECAH LOBANG SIKIT!!

 Dato Tuan Ibrahim Tuan Man

Hari ini gua dedahkan ekoran berita yang tengah hangat berkenaan pemimpin pembangkang yang ditahan memperkosa anaknya sendiri. Seperti yang telah gua tulis semalam, gua memang kenal rapat dengan pemimpin ni dan kaum keluarga suspek ni.

Pembaca akan terkejut jika gua dedahkan Nama Tuan Ibrahim Tuan Man. Kenapa? untuk makluman pembaca suspek yang ditangkap tu merupakan keluarga kepada DATO’ USTAZ TUAN IBRAHIM TUAN MAN. Siapa Tuan Ibrahim ni?(KETUA PENERANGAN PAS PUSAT merangkap PESURUHJAYA PAS PAHANG) nak komen lebih-lebih pun pembaca dah kenal sangat dengan pemimpin Pas ni kan.

Adik suspek ni pula dikenali Dr Hamzah Jaafar YDP PAS Jerantut merangkap Timbalan Pesuruhjaya Pahang. yang bertanding kerusi Parlimen Jerantut pada pru12 yang lalu.
Gambar adik suspek Dr Hamzah Jaafar YDP Pas Jerantut merangkap Timbalan Pesuruh Jaya Pas Pahang
 
Suspek ni adalah bekas Ketua PKR Cabang Jerantut yang telah keluar parti mengikut Zaid Ibrahim menubuhkan KITA. Dia kini adalah Ketua KITA Pahang.

Gua pelik betul masih ade puak pembangkang yang tuduh gua reka cerita sial la. 2 hari ni gua dapatkan maklumat dengan polis dah. Disini gua sahkan memang suspek ni bekas calon pkr yang bertanding di Dun Damak pada pru12 yang lalu tapi kalah dekat calon BN Dato Lau Lee.

Psssssst: Pihak Jabatan Sisatan Jenayah sedang menunggu keputusan ujian DNA bagi mengesahkan suspek sebenar. Sebarang tuduhan atau tarikh pertuduhan belum ditetapkan sehingga keputusan ujian diperolehi.

1 comment: