ANIMSI

home

Followers

Tuesday, 28 August 2012

EKLUSIF!! TERKINI!! PENDEDAHAN PEMIMPIN KANAN PEMBANGKANG YANG DITAHAN R@GOL ANAK DAN PEMIMPIN KANAN PEMBANGKANG PAHANG!!


Ha.. ini cerita panas yang sdang meletup dekat tempat gua. Seperti yang telah gua dedahkan semalam berhubung kes pemimpin kanan pembangkang Pahang yang terlibat kes rogol anak sampai melahirkan anak.

Gua semamngya kenal dengan pemimpin tersebut. Memang tidak disangka boleh berlaku kes seumpama ini dengan orang kuat pembangkang di Pahang ini. Pemimpin tersebut merupakan bekas calon pembangkang yang telah bertanding pada pru12 yang lalu. Tapi kalah kepada Calon BN(MCA).

Apa yang sangat memalukan adalah beliau juga merupakan kaum kerabat pemimpin Agung Parti yang kononya memperjuangankan agama di peringkat pusat parti tersebut. Abangya pula pun orang kuat Parti tersebut. Memang hero sangat lah pak lebai tu. Geng Al-Juburi la katakan.

Tapi gua heran la kenapa pula boleh bertindak sedemikian. Gua nak cakap pun malas sebenarnya sebab gua kenal pemimpin tu. Semalam gua nak dedahkan tapi masih dalam siasatan polis. Bukan kira geng ni nanti mengamuk tak tentu pasal..kah kah..

Semalam  gua dah ke balai polis sendiri nak tahu cerita panas ni.
korang baca la berita kat bawah ni dulu:

JERANTUT - Seorang pemimpin kanan sebuah parti pembangkang dan anak lelakinya ditahan bagi membantu polis berhubung satu kes sumbang mahram.
  
Pemimpin utama sebuah parti baru itu bersama anak lelakinya yang berumur 14 tahun ditahan reman pada 22 Ogos lepas bagi membantu siasatan apabila anak perempuannya yang berumur 15 tahun melahirkan seorang bayi lelaki.
  
Mereka dibebaskan semalam.
  
Menurut Timbalan Ketua Polis Daerah Jerantut DSP Zakaria Kasim, mangsa, 15, melahirkan seorang bayi lelaki tiga hari lepas di sebuah pusat bersalin di Cheras, Kuala Lumpur.
  
"Kedua-dua suspek, bapa dan anak itu bagaimanapun dibebaskan semalam atas jaminan pihak polis," katanya kepada Bernama di sini, hari ini.
  
Beliau berkata polis juga mengambil sampel DNA kedua-dua suspek dan keputusannya dijangka diketahui dalam tempoh seminggu.
  
Suspek yang juga saudara terdekat kepada seorang pemimpin kanan sebuah parti pembangkang tanah air, pernah bertanding pada pilihan raya umum ke-12.
  
Bagaimanapun, suspek yang bertanding di kerusi Dewan Undangan Negeri di Pahang pada pilihan raya umum lepas itu kalah kepada calon Barisan Nasional. - Bernama

Psssst: Nik aziz nak mengaku sedara ke tak? Mampos la pembangkang kat Pahang kena kes ni! tunggu sambunganya nanti esok!!

1 comment:

  1. Parti2 pembangkang adalah pemimpin yang :
    Kaki penipu, kaki pembohong, kaki kencing, kaki putar belit, kaki putar alam, kaki porno, kaki cina doll, kaki siam doll, kaki liwat, kaki betina, kaki urut, kaki pelacur, kaki rembat bini orang, kaki simpan pompuan, kaki muka tebal, kaki muka tak malu, kaki muka selamba, kaki muka kering, kaki bermuka-muka, kaki tiada muka, kaki menyamar, kaki rasuah, kaki songlap duit rakyat, kaki ugut, kaki himpun, kaki merusuh, kaki provoksasi, kaki sara hidup dari dana Yahudi, kaki sokong keselamatan Israel, kaki pluralisme, kaki LGBT, kaki gila kuasa, kaki nepotisme, kaki kronisme, kaki fitnah, Kaki Tikam Belakang, kaki kafir mengkafir, kaki nyanyok, kaki kauseling kul 3 pagi, kaki jamban blowjob, kaki aiskrim, kaki durhaka pada ibu, kaki munafik, kaki hipokrit, kaki ampu, kaki bangga diri, kaki ujub, kaki khawarij, kaki wahhabi, kaki maki, kaki hamun, kaki sumbang muharam dan entah ape-ape lagi kaki yang akan muncul selepas ini. Hang pikir lah sendiri.

    ReplyDelete