ANIMSI

home

Followers


Sunday 8 July 2012

ESOK PENGUMUMAN PENTING OLEH PM, LIM GUAN DI ANGKAT.



Esok satu pengumuman penting akan di maklumkan oleh PM berkenaan dot dot..
 Harus dingatkan kepada umat Islam kelicikan Lim Guan Eng itu sendiri dalam memerangi melayu dan Islam di Pulau Pinang.


 Lim bapak kejahatan dengan mudah mengkaburi bantuan kepada Islam bagi memperlihatkan beliau khalifah yang adil dan amanah. Bodoh rakyat yang terpedaya dengan kejahatan yang dilakukan oleh beliau dan orang melayu selepas ini berpecah belah dengan sanggup menjatuhkan hukuman sesama sendiri dan sanggup mengkafirkan sesama Islam.


 Ingatlah siapa Lim Guan Eng sebenarnya. Pas parti bodoh yang terpedaya semoga cepat sedar akan kebodohan yang telah dimainakan oleh mereka yang anti-Islam. Jangan bodohkan rakyat, Pas cukuplah membawa dosa kepada rakyat dengan bersekutu dengan merekan yang bencikan Islam!


Pssssssssst: Belajar dari peristiwa di Pulau Pinang, jauhi dan musnahkan mereka sebelum mereka merampas Negara yang kita cintai.

1 comment:

  1. mat sabu memuji lge kerana memberi peruntukkan yang sangat besar, dan kian meningkat, kepada hal ehwal islam pulau pinang. ini jelas adalah suapan untuk pas berkutbah dan berceramah tentang kehebatan lge/dap dimasjid masjid dan merata rata di pulau tersebut . dap guna kudrat pas untuk membina sokongan melayu kpd parti itu, saperti mana israel meperkudakan amerika memperluaskan kekuasaannya di timur tengah!!!

    ReplyDelete