ANIMSI

home

Followers

Thursday, 17 November 2011

BOLA SEPAK: SETELAH GANYANG INDONESIA, MALAYSIA TERPAKSA PULANG DENGAN KERETA PERISAI



 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
JAKARTA - Tim nasional Malaysia U-23 harus pulang dengan kendaraan antihuru-hara (Baracuda) milik aparat setelah sukses mengalahkan tuan rumah Indonesia 1-0 dalam laga terakhir penyisihan Grup A SEA Games XXVI-2011 cabang sepak bola di Stadion Utama Gelora Bung Karno, Kamis (17/11/2011).

7 comments:

  1. BANGAN BETUL PENYOKONG INDONESIA!

    ReplyDelete
  2. itu bukan bangang itu babi

    ReplyDelete
  3. indon jangan buat hal la

    ReplyDelete
  4. ala.. kita jer kdg2 lebih2 kot.. ancamn tu mgkin xde.. tp sbgai lngkh keselamatan dr pihak penganjur dlm acara2 pns mcm ni. hehe..

    ReplyDelete
  5. besa la bro...
    indon mmg dasar mcm tu....
    nk kata tak ada otak ada otak...
    nk kata tak ada akai ada akai...
    tapi perangai mcm berok....
    tapi berok tak perangai mcm tu...
    abis tu??? depa perangai mcm mana ya?

    ReplyDelete
  6. beruk, lembu & babi pun menangis tengok perangai dorang...macam tak bertamadun...hidup macma tahun 60an...

    ReplyDelete