ANIMSI

home

Followers


Wednesday 7 March 2012

PANAS!!! POLIS TENDANG MAT REMPIT CINA SAMPAI KOMA?APE HAL CINA NI?? LIM HASUT KE? POLIS BALING HELMET KENA SAMAN??

 
(BACA SINI) 
 
(SUMBER)
Menigkut laporan diambil dari facebook, lelaki remaja ini yang tidak berhelmet cedera parah, apabila motosikal yang ditunggangnya, di sepak iaitu ditendang sehingga terjatuh di bahu jalan.
就是这位警察!!
帮忙·(因为我弟没带帽,他直接踢我弟的摩哆。开罚单也就算了!为什么要对我14岁的弟弟做出如此的行为?!
害到我弟昏迷、颈项积血、颈项扭到吊着、头撞伤流血、耳朵出血、缝针!还有全身都有一些伤口。
结果这位警察还狡辩说我弟要撞他,他才踢我弟。幸好有3位好心人当目击证人!很感谢你们的相助。。
我们现在已经请了律师来搞这位警察!就连吴慈慈YB都说这位警察留在东甲就是祸害!因为他不只对我弟这样,曾经也犯了多次这种类似的案例。
也希望大家能在此对他的行为发表我们(东甲的这位警察!!)也把这share出去!谢谢。
Translation mengikut abang google seperti dibawah
Adakah polis! !
Membantu · (kerana saya saudara lakukan tidak mempunyai penutup kepala, sepakan langsung motosikal abang saya. Tiket tiada masalah mengapa saudara saya yang berusia 14 tahun untuk membuat tingkah laku itu?
Membahayakan kepada saudara saya dalam keadaan koma, pendarahan leher, leher terpulas kepada pendarahan telinga menggantung diri, kepala lebam, pendarahan, jahitan! Terdapat juga badan itu mempunyai beberapa luka.
Hasilnya A, pihak polis juga mendakwa bahawa saudara saya memukulnya, dan dia menendang abang saya. Bernasib baik kerana mempunyai tiga orang sebagai saksi yang baik hati! Sangat berterima kasih kepada anda untuk bantuan. .
Kini kami telah mengupah seorang peguam untuk menjalankan polis beliau! Walaupun Wu Tsz Tsz YB, berkata polis untuk tinggal di Timur A ‘Pendera! Kerana dia bukan sahaja supaya abang saya, yang juga melakukan banyak kali kes yang sama.
Juga berharap bahawa semua orang dalam tingkah laku (Timur polis) saham ini keluar! Terima kasih. .


Polis itu mendakwa remaja itu membawa motor dengan laju dan seakan-akan mahu melanggar polis itu dan polis itu mengambil langkah cepat dengan menendang motorsikal itu. Tetapi berdasarkan keterangan saksi seramai 2 orang, POlis itu dikatakan sengaja menendang motorsikal itu sehingga kecederaan teruk berlaku. Sekarang ini , mereka akan mendakwa polis itu ke mahkamah and we’ll see what will happen next!
Saya ada beberapa persoalan, since perkara ini dah jadi perbualan hangat di dalam Facebook apabila sentimen anti perkauman telah aku perasan, so persoalannya?!
  • Pernah korang tengok polis sesuka hati tendang orang ke? 
  • seorang remaja berumur 14 tahun, dan tidak memakai helmet, tetapi seakan-akan tidak dipersalahkan apabila kes macam gini berlaku.
  • google translation memang FAIL!!
PSSSST:LAGI BOLEH BACA KAT BLOG AAKJ.

1 comment:

  1. ini adalah isu perkauman..hanya orang melayu je yang masih x sedarkan diri..masih anggap mereka akan hidup selamat.

    ReplyDelete