ANIMSI

home

Followers


Tuesday 17 January 2012

TERKINI:TARIAN BOGEL SAMBUT DR RANI EXCO BARU GANTI HASSAN ALI



Setiap apa yang depa buat, depa akan kata itu keperluan rakyat, ronnie liew bila ditanya kenapa banyak sangat rumah urut di selangor dia jawab itu keperluan rakyat, bila di tanya kenapa terlalu banyak hotel bajet di selangor, dia jawab itu keperluan rakyat.
Rupa-rupanya jawapan keperluan rakyat nie adalah jawapan standart bagi pihak pembangkang, setiap apa kesalahan yang mereka buat mereka akan cover dengan ayat itu keperluan rakyat, ini keperluan rakyat, tapi betul ke rakyat memerlukan semua tu? tarian bogel klik sini
Sementara itu seperti yang dah tahu pengganti exco selepas Dato Dr Hassab Ali dibuang>>>>Anggota Dewan Undangan Negeri (ADUN) Meru merupakan calon pilihan PAS dan kerajaan negeri Selangor sebagai exco baru menggantikan Datuk Hasan Ali, yang hilang kelayakan selepas dipecat daripada parti baru-baru ini.

Pemilihan Dr Rani Osman (kanan) difahamkan ekoran kedudukannya dalam PAS sebagai pesuruhjaya negeri dan pengalamannya sebagai timbalan pengerusi Ahli-ahli kelab penyokong kerajaan (BBC).

Peluang doktor perubatan itu mengalahkan dua lagi calon dalam senarai PAS, iaitu ADUN Sijangkang Ahmad Yunus Hairi dan ADUN Bangi Shafie Abu Bakar.
Toy Boy Teresa Kok

No comments:

Post a Comment