ANIMSI

home

Followers


Monday 16 January 2012

PAS DAH REKA JAWAPAN ISU PEMECATAN HASSAN ALI! MACAM NI!


Sudah tentu penyokong pas diperlihatkan bahawa mereka memiliki seorang presiden  yang mempunyai pendirian diri dan kesabaran yang tinggi kah kah kah!!

apa mereka kata?  

Pertama,Mereka akan mengatakan Hasan Ali mungkin mengira Pas tidak akan memecatnya. Kononnya Pas tidak takut untuk pecat kerana beliau kini popular dan pemecatannya menganggukan hasrat Pas untuk terus memerintah Selangor. Jadi walau macam mana Pas akan mengambil sikap sabar dan tahan marah dari memecatnya. Mereka mendakwa kononya Hasan Ali diberi laporan kononnya pengaruhnya kini semakin meluas apabila beliau berdiri atas prinsip akidah dan kembali menggamit penyokong menerusi kaca tv semula.

Kah kah kah!! tapi rakyat tak lupa isu yang buat rakyat tahu pas sangat pengecut dengan dap!!!

DR Hassan Ali Exco Kerajaan negeri Selangor yang bersama sama JAIS menyerbu Gereja Methodist Damansara akan mengeluarkan kenyataan rasmi berhubung kejadian serbuan di Gereja tempoh hari.

Kenyataan apa yang beliau akan keluarkan? Apakah kenyataan MAAF sepertimana yang berlaku dalam isu Rampasan Arak yang lepas yang mana atas desakan Pemimpin DAP maka PAS mengarahkan Hassan Ali memohon Maaf pada DAP dan MBS dipaksa memulangkan balik arak yang dirampas.

Apakah pekara Mohon MAAF akan kembali berulang ekoran kejadian di Gereja tersebut? 

“Begitulah murahnya harga Islam sekarang. Dan semuanya kerana apa; kerana adanya para politikus kalkatus yang sanggup melacurkan agama mereka demi untuk mendapat sedikit kuasa dan habuan ke Putrajaya!”
“Hukum-hakam Islam dicemuh. Dan yang paling sedih, kawan-kawan Hasan Ali dalam Pas pun tak mampu pertahankan Islam, apatah lagi membela Hassan Ali.
“Tinggallah Hassan Ali terkonteng-konteng sorang-sorang berdepan dengan jentera kafir harbi dan sekutu mereka melanyak Hassan Ali dan Islam. Akhirnya Hassan Ali terpaksa bersalam bermaaf-maafan dengan kafir harbi Ronnie Liu”
benarlah sabda Rasulullah saw, diakhir zaman nanti, “kamu akan disuruh melakukan yang mungkar, dan ditegah melakukan yang ma’ruf”. Dan jika kamu berkeras mahu berpegang kepada Islam, “kamu akan menjadi terasing, dan kamu umpama memegang bara api yang membakar”.
“Lakukanlah hijrah keimanan, menyelamatkan aqidah kita. Candu politik kepartian sudah melanda Pas sehingga ramai yang terjerumus kelembah ketagihan tegar, menjadi kalkatu mengejar cahaya kekuasaan yang akan membinasakan diri sendiri.
“YB Datuk Hassan, tinggalkan politik kepartian, jadilah pejuang Islam yang tulin, berdasarkan wadah Al Quran dan Sunnah!”

Perkara yang sebenarnya:
Mulut pemimpin PAS telah dikunci rapat oleh DAP Kafir yang sememangnya mempunyai agenda besar menghancurkan Islam dan kenyataan oleh Hassan Ali hari ini akan memberikan jawapan kepada kita semua apakah masih ada pemimpin PAS yang berjuang demi Islam ataupun sudah semuanya ditelan oleh Api Neraka Jahanam bersama sama dengan DAP.

No comments:

Post a Comment