ANIMSI

home

Followers

Monday, 16 January 2012

KAN BAGUS DAP MEMERINTAH PUSAT PELACUR DAH MURAH!!

 

Bangsat bukan main sedap lagi lu orang bila Hassan Ali dipecat lagi menjadi la woi!!


Disebalik riuh rendah Malaysia dengan kes Anwar yang dibebaskan dan pemecatan tiba-tiba Hassan Ali, ada cerita panas rupanya yang berlaku dikawasan si celeng ni. Tentu sudah tahu siapa YB DAP di Sekinchan kan? JawaBernam tak sanggup nak tulis nama dia, najis mughallazah, kena samak 7kali tak cukup.


OK dah kenal kan? Tak nak cerita panjang pasal mat celeng ni tapi nak cerita pasal kawasan DUN nya yang semakin hari semakin ke arah kepada kemaksiatan. Bukan hendak menghalang gelodak nafsu celeng ini untuk bercekarama dikawasan sendiri namun ia telah membabitkan maruah orang Melayu di kawasan sekitar.

Baru-baru ini JawaBernam mendapat maklumat dari beberapa orang kawasan Sekinchan yang memberitahu terdapat sebuat pusat maksiat atau pelacuran di Bagan Sekinchan. Tempatnya memang tersorok dan jauh dari orang ramai. Bangla-bangla pekerja kilang Khind di Sekinchan selalulah datang kesana untuk lepas sangap. 

Dengan bayaran hanya RM70 sahaja sudah boleh main dengan amoi import dua round. Manyak murah ooo.. Nak try? Jom la kita singgah kalau Polis tak serbu lagi lah. Orang kampung Melayu sudah buat aduan sama ketua kampung dan jika tiada apa-apa tindakan mereka akan report je ke pak polisi sekinchan. 
http://photos-a.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc3/hs099.snc3/16654_100791929947510_100000501098199_20501_5321661_n.jpg
Si Celeng Sekinchan sudah melampau!!!!!

TQ MEH TENGOK SINI :

No comments:

Post a Comment