ANIMSI

home

Followers


Sunday 11 December 2011

BLOGER PR DENGKI DENGAN PAPA GOMO?? MEH BACA, KELAKAR SANGAT!!


Kehadiran seorang blogger pro-UMNO yang tidak memegang sebarang jawatan awam atau berkhidmat dengan mana-mana media yang disahkan oleh kerajaan dalam sebuah kapal selam menimbulkan persoalan tentang jaminan keselamatan negara dan rahsia kententeraan Malaysia.

Dalam satu kenyataan hari ini, Setiausaha Publisiti DAP Tony Pua berkata, kehadiran Papagomo di dalam KD Tun Razak membuktikan Zahid adalah seorang pembohong kerana telah menjanjikan kepada Ketua Menteri Pulau Pinang bahawa tidak akan ada blogger dalam kapal selam itu.

Katanya, laporan dalam blog Papagomo yang disertakan dengan gambar-gambarnya jelas menunjukkan bahawa Zahid bukan sahaja manusia yang tidak boleh dipercayai tetapi juga mencerminkan bahawa Papagomo adalah “pecacai istimewa UMNO dan penasihat khas” kepada Zahid kerana dibenarkan berada di dalam kapal selam itu yang penuh dengan rahsia ketenteraan negara.

pssssssst: Apahal sekarang ni Bloger PR meroyan tak dapat naik kapal selam.. Sabar La Papa Gomo depa tu memang jelous sangat-sangat. Nak Buat macam mana dah macam tu perangai depa yang selalu dengki..meh sini Bloger PR PPJ tolong sewa kita naik ramai-ramai haha....

1 comment:

  1. linkkan blog http://pendekarawang1.blogspot.com/ bro.... JOMO

    ReplyDelete