ANIMSI

home

Followers

Friday, 14 October 2011

MELETOP VIDEO 3GP NI!!!..AKSI PENYOKONG PAS!!!GILE LA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ini bukan gambar betul yang bawah ni betul


Anda nak mengetahui mengenai Gambar diatas ini? Gambar siapa? pelakunya? Mohon baca sampai habis artikel ini dan kita temui jawapannya.....

Dalam artikel semalam Gomo ada maklumkan mengenai kes Kepala Babi yang diletakkan diatas bendera PAS dalam sebuah surau di Kampus Universiti Malaya pada tahun 2009 KLIK DISINI.
Mengapa dengan gambar diatas? Apa yang sebenarnya berlaku?

Untuk makluman Gambar diatas adalah gambar yang diambil dari sedutan sebuah video yang telah pun mula disebarkan melalui talifon Bimbit dan juga bentuk DVD. Video tersebut sekarang semakin mendapat tumpuan dipasaran kerana aksi Seks tersebut berlatarbelakangkan Bendera PAS.

Video tersebut dirakamkan oleh ahli PAS sendiri yang mana watak perempuan mukanya terdedah manakala lelaki yang melakukan Seks dengan wanita tersebut ditup menggunakan kain. Perakam pula terdiri dari rakan lelaki tersebut dan Gomo jangkakan semasa rakaman ini dibuat terdapat kira kira 4 orang lelaki kesemuanya.


Rakaman Video Seks yang berlatarbelakangkan bendera PAS ini mengambil masa 4minit 42 saat yang mana rakaman Video Seks ini tidak habis dirakamkan.

 PAS akan menggunakan apa sahaja dalam meraih undi simpati rakyat dan dengan adanya Video Seks remaja yang berlatarbelakangkan bendera PAS maka simpati dari mereka yang menyaksikan video seks tersebut akan pergi kepada PAS kerana orang akan menggangap bahawa video Seks tersebut dilakukan oleh orang UMNO.

 

5 comments:

  1. AKU SEDEEEYYY...

    APA NAK JADI DGN DUNIA SEKARANG NIE...

    PEJUANG HAMAS...

    ReplyDelete
  2. ( Nota penting Untuk Generasi P.U.KIMAK UMNO Dan BN )


    "Kehancuran Generasi Baru - Bala besar untuk BN"


    PRU Ke-13 - Mohon ramai Adun Dan MP BN 'Mati'

    Media BN Media Porno - Wartawan2 BN BODOH dan TOLOL TOLOL

    Alat BN - Blogger-blogger BN hanya jadi Anjing..

    'Lubuk Emas' Terengganu dikhianati - Generasi muda dan generasi baru Terengganu adalah generasi paling BODOH ( dalam BN ) ...

    Penyalahgunaan kuasa, politik wang, akhbar porno, transformasi palsu, penghinaan akar umbi - UNDI BN UNDI HARAM


    ------------------------------------------------------------------------



    'Transformasi Besar Kepada Generasi Muda Adalah Pembohongan dan Pengkhianatan Jelas Lagi Nyata Pemimpin2 Tua Nyanyuk Barisan Nasional Terhadap Generasi Baru...'



    Hanya generasi muda yang bodoh dan tolol-tolol sahaja akan bersama UMNO..
    Hanya pemimpin2 Barisan Nasional yang bodoh dan tolol-tolol sahaja yang syok sendiri dan perasan kalau ada generasi muda yang berminat untuk berjuang kepada generasi baru... ( Aku pun tak Hingin )



    p/s: Aku sememangnya ahli UMNO... Tapi dah tak berminat berjuang untuk UMNO..



    -------------------------------------------------------------
    Wartawan2 BN Bodoh, P.ukimak,sial, butoh. b.abi. anjing..
    ( Anak2 ko pun P.ukimak, sial, anjing macam Ko )..

    Pergi Mampus wartawan2 Porno BN..


    Babi Betul!

    Bodoh. Pukimak. Anak haram. sial. butoh. babi. anjing

    Triple fuck atas dahi kau

    Pantat mak kau la~

    Butuh Pak Hang!

    Pegi Mampos La Bodoh!

    Bapak Ulamak , Anak Pukimak


    Lu blah dr page gua skunk sblom kaki gua melekat kt muke lu~~

    Terima kasih sangat2 korang memang terbaekk!! Terharu aku~ huhuhuhu

    Lancau la lu

    tidak semua mat rempit jahat!!saya sokong mat rempit

    Saya suka berak sambil hisap rokok ~

    SAYA SAYANG KAWAN SAYA

    MaSUk AIr Lah KOU

    Sengal~

    Perrrgghhh!!! Memang Terrrbaaekkkk laaaa

    ReplyDelete
  3. PPJ murahan.....

    ReplyDelete
  4. sesuka hati menuduh orang rasuah dan penyalahgunaan kuasa tu tak dosa pulak ya? kalau ada bukti tu kenapa tak hantar kat polis je? lepas tu memaki hamun orang lain yang bertentangan pendapat pulak tu pun tak dosa jugak? masih tergolong dalam ahli syurga juga? tidak mengapa kalau kita tidak sependapat, tapi tak perlu nak tuduh orang lain tu macam-macam tuduhan. kalau betul dan ada bukti, silakan buat laporan polis, kami sedia untuk menerima pesalah utk dihukum.

    ReplyDelete
  5. mana nak dapat video aksi seks belatar belakang bendera PAS ni?

    ReplyDelete