ANIMSI

home

Followers


Thursday 10 September 2015

Dap dan PKR sedang Bimbang bila majoriti Melayu tolak Pakatan!

Lim Guan Eng berkata Datuk Seri Abdul Hadi Awang kini semakin berkelakuan seperti "pemimpin Umno"dengan memainkan sentimen perkauman sambil menyerang parti berkenaan.
Semakin lama, kata Lim, Abdul Hadi dilihat lebih sebagai pemimpin Umno berbanding Presiden PAS.
"Adakah ini kerana beliau nak (menjayakan) kerajaan perpaduan? Beliau tetap sokong perdana menteri- Lim guan Eng

Pada hakikatnya Dap sangat bimbang sekiranya pas benar-benar sokong umno dan bertambah sulit dan pakatan menjadi lemah selepas hilang majoriti besar sokongan orang melayu kepada pakatan.

3 comments:

  1. Ini bukan isu politik lagi tetapi sebelum Rasulullah wafat baginda sempat berpesan supaya umat Islam sekiranya berlaku perbalahan sesama mereka hendaklah kembali semula untuk merujuk Hadis dan Al Quran. Bukanlah satu rahsia juga bahawa didalam pakatan pembangkang Ketua umum mereka sudah tentulah pemimpin Cina DAP. Untuk itu mereka mesti dan harus mengikut kehendak dan agenda Ketua pemimpin pembangkang (DAP) supaya semua orang harus mengutamakan pandangan dan agenda pemimpin DAP.

    Bukanlah menjadi satu rahsia bahawa ajaran Islam tetap menjadi musuh utama bagi para pemimpin sehingga ke akar umbi ahli dan pengikut biasa DAP. Kita sudah lihat bagaimana mereka telah cuba untuk menyerang Islam dari atas dgn mengunakan kaedah undang-undang melalui Ambiga (BERSIH) dan tuntutan gila IFC bagi melumpuhkan pengaruh dan maruah ajaran Islam. Sekiranya mereka berjaya undang-undang perlembagaan akan diubahsuai supaya Islam menjadi sama dgn “ugama” lain. Padahal Pencipta hanya ikhtiraf Islam sehaja sebagai ugama disisiNya dan tidak yang lain. Sila rujuk Surah Al Imran, al-Quran 3:19: Maksudnya “Sesungguhnya agama (yang benar dan diredai) di sisi ALLAH ialah Islam” Sekiranya IFC gila tajaan Ambiga ini diluluskan maka ugama Islam sekiranya di hina maka sudah tidak akan ada peruntukkan untuk membawa orang yg menghina Islam itu ke pengadilan. Peringkat akar umbi ahli DAP pulak sibuk untuk komplen dan buat laporan polis bahawa azan yang berkumandang dari surau dan masjid dikawasan mereka adalah satu bentuk “pencemaran bunyi”. Apakah anda orang Melayu bersetuju bahawa ugama Islam adalah sama sahaja seperti “ugama” lain?

    Ramai orang Melayu yang mengaku Islam tidak perasan peranan pemimpin DAP yang sudah lama melaksanakan agenda mencemarkan ajaran Islam sejak awal-awal lagi. Malahan ramai orang Melayu yang pernah merestuinya dan tidak kurang juga ada manusia Melayu bertaraf “ulamak” dilihat mempertahankan agenda jahat pemimpin DAP itu. Alasan ahli ugamawan ini supaya orang bukan Islam “berjinak-jinak” dengan nama ALLAH dulu katanya, atau pun orang Arab bukan Islam sudah lama menggunakannya. Padahal sebenarnya mereka (gereja Evangelist dan DAP) sudah berjaya mengajak dan “menjinakkan” tuan-tuan yang berbangsa Melayu untuk bersetuju bahawa ALLAH sudah setaraf dgn haiwan dan manusia apabila mereka menukarkan nama GOD, FATHER dab LORD kepada ALLAH didalam kitab modified Bible Bahasa Melayu. Tidak kah mereka memang ikhtiraf bahawaTuhan kitab bible mereka itu ada anak? Satu sikap redha orang Melayu yang jelas boleh mengundang dosa syirik ! Nauzubillahi minzalikk !!!

    Usaha yang dijalankan gereja Evangelist tajaan DAP ini sudah pun dipersetujui seawal tahun 2009 lagi olih pemimpin tertinggi didalam PKR dan pernah juga olih pemimpin didalam PAS sendiri sedikit masa dahulu. Walaupun pemimpin PAS sudah menyedari kesilapan besar ini boleh menjahanamkan akidah masing-masing tetapi masih ada pemimpin mereka yang masih bersetuju dgn agenda jahat pemimpin DAP. Mereka malahan telah pun menubuhkan parti baru (GHB ) atas alasan PAS tidak lagi relevan untuk orang Melayu. Mereka telah pun menarik ramai orang-orang Melayu untuk menyokong matlamat keduniaan kuasa politik mereka dengan menyokong DAP atas nama "Keadilan" dan tanpa tuan-tuan sedari telah menyokong agenda pemimpin DAP yang tersembunyi itu. Jangan cakap perkara ini tidak pernah diberitahu kepada tuan-tuan sebab menyesal kemudian tidaklah berguna lagi.

    ReplyDelete
    Replies

    1. SAYA SANGAT BERSYUKUR ATAS REJEKI YANG DIBERIKAN KEPADA SAYA DAN INI TIDAK PERNAH TERBAYANKAN OLEH SAYA KALAU SAYA BISA SEPERTI INI,INI SEMUA BERKAT BANTUAN MBAH RAWA GUMPALA YANG TELAH MEMBANTU SAYA MELALUI NOMOR TOGEL DAN DANA GHAIB,KINI SAYA SUDAH BISA MELUNASI SEMUA HUTANG-HUTANG SAYA BAHKAN SAYA JUGA SUDAH BISA MEMBANGUN HOTEL BERBINTANG DI DAERAH SOLO DAN INI SEMUA ATAS BANTUAN MBAH RAWA GUMPALA,SAYA TIDAK AKAN PERNAH MELUPAKA JASA BELIAU DAN BAGI ANDA YANG INGIN DIBANTU OLEH RAWA GUMPALA MASALAH NOMOR ATAU DANA GHAIB SILAHKAN HUBUNGI SAJA BELIAU DI 085 316 106 111 SEKALI LAGI TERIMAKASIH YAA MBAH DAN PERLU ANDA KETAHUI KALAU MBAH RAWA GUMPALA HANYA MEMBANTU ORANG YANG BENAR-BANAR SERIUS,SAYA ATAS NAMA PAK JUNAIDI DARI SOLO DAN INI BENAR-BENAR KISAH NYATA DARI SAYA.BAGI YANG PUNYA RUM TERIMAKASIH ATAS TUMPANGANNYA.. BUKA DANA GHAIB MBAH RAWA GUNPALA

      Delete
  2. pakatan pembangkang akan semakin lemah sebab (1) PAS yang lebih mendapat sokongan orang Melayu tidak berada dalam pakatan harapan (2) pakatan harapan hanyalah parti serpihan pemimpin kecewa yang kalah dalam pemilihan PASdan tidak dapat lari dari pesepsi kuda tunggangan DAP dan gila kuasa (3) aura DSAI sudah semakin hilang dan kini pakatan harapan ingin melantik 'banduan pesalah peliwat' jadi calon PM (4) orang Melayu melihat DAP sebagai bongkak dan sombong apabila menguasai pengundi Cina maka Melayu pasti bersatu menentangnya (5) pakatan harapan dikuasai oelh Cina DAP

    ReplyDelete