ANIMSI

home

Followers


Friday 14 October 2011

MELETOP VIDEO 3GP NI!!!..AKSI PENYOKONG PAS!!!GILE LA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ini bukan gambar betul yang bawah ni betul


Anda nak mengetahui mengenai Gambar diatas ini? Gambar siapa? pelakunya? Mohon baca sampai habis artikel ini dan kita temui jawapannya.....

Dalam artikel semalam Gomo ada maklumkan mengenai kes Kepala Babi yang diletakkan diatas bendera PAS dalam sebuah surau di Kampus Universiti Malaya pada tahun 2009 KLIK DISINI.
Mengapa dengan gambar diatas? Apa yang sebenarnya berlaku?

Untuk makluman Gambar diatas adalah gambar yang diambil dari sedutan sebuah video yang telah pun mula disebarkan melalui talifon Bimbit dan juga bentuk DVD. Video tersebut sekarang semakin mendapat tumpuan dipasaran kerana aksi Seks tersebut berlatarbelakangkan Bendera PAS.

Video tersebut dirakamkan oleh ahli PAS sendiri yang mana watak perempuan mukanya terdedah manakala lelaki yang melakukan Seks dengan wanita tersebut ditup menggunakan kain. Perakam pula terdiri dari rakan lelaki tersebut dan Gomo jangkakan semasa rakaman ini dibuat terdapat kira kira 4 orang lelaki kesemuanya.


Rakaman Video Seks yang berlatarbelakangkan bendera PAS ini mengambil masa 4minit 42 saat yang mana rakaman Video Seks ini tidak habis dirakamkan.

 PAS akan menggunakan apa sahaja dalam meraih undi simpati rakyat dan dengan adanya Video Seks remaja yang berlatarbelakangkan bendera PAS maka simpati dari mereka yang menyaksikan video seks tersebut akan pergi kepada PAS kerana orang akan menggangap bahawa video Seks tersebut dilakukan oleh orang UMNO.

 

4 comments:

  1. AKU SEDEEEYYY...

    APA NAK JADI DGN DUNIA SEKARANG NIE...

    PEJUANG HAMAS...

    ReplyDelete
  2. PPJ murahan.....

    ReplyDelete
  3. sesuka hati menuduh orang rasuah dan penyalahgunaan kuasa tu tak dosa pulak ya? kalau ada bukti tu kenapa tak hantar kat polis je? lepas tu memaki hamun orang lain yang bertentangan pendapat pulak tu pun tak dosa jugak? masih tergolong dalam ahli syurga juga? tidak mengapa kalau kita tidak sependapat, tapi tak perlu nak tuduh orang lain tu macam-macam tuduhan. kalau betul dan ada bukti, silakan buat laporan polis, kami sedia untuk menerima pesalah utk dihukum.

    ReplyDelete
  4. mana nak dapat video aksi seks belatar belakang bendera PAS ni?

    ReplyDelete