ANIMSI

home

Followers


Monday 1 April 2013

VIDEO SEKS BELIAU DAN GAMBAR KENAPA SY HANYA....!!!?? PANAS LAGI WEI!!! KIH KIH KIH!!

  TAK HABIS2 LUCAH LUCAH N PKR ADUII YAII!!

Kih kih kih!! 
dipecat kerana melancap!!?
Kih Kih Kih!!!
Ape ni!!!
Kih Kih kih!!!
 
"Saya hanya melancap dan bukan saya melakukan kesalahan merogol ataupun meliwat. Ada pucuk pimpinan parti lebih teruk dari saya dengan melakukan seks luar tabii beserta bukti video adengan seks tetapi tidak dikenakan apa apa tindakan dari pihak parti PKR."
 
Kih Kih Kih!!!
Ape dah jadi ni wei!!!

Tu dia aih !! Lagi satu kenapa Sabaruddin baru sedar sekarang tentang aksi-aksi orang lain yang tidak diambil tindakan ? Malah dari kenyataannya jelas sekali beliau sendiri mengesahkan bahawa mereka sendiri sebenarnya mengakui bahawa aksi-aksi yang kini menjadi tontonan rakyat adalah BENAR dan TULEN.

"Dato Sri Anwar Ibrahim, YB Azmin Ali dan Yb Elizebeth Wong semuanya terbukti jelas melakukan kesalahan dengan bukti video dan gambar namun tidak dikenakan apa apa tindakan oleh pihak parti PKR. Apakah melancap merupakan satu kesalahan jenayah?" Ujar beliau.

"Adakah kerana saya hanya berjawatan Ketua Penerangan PKR Cabang maka saya dijatuhi hukuman bersalah sedangkan pucuk pimpinan parti sendiri lebih teruk dari saya yang hanya melancap bersendirian. Yang duduk diatas kebal dari sebarang tindakan, tapi kita yang dibawah ini yang akan menjadi korban".Baca Seterusnya

No comments:

Post a Comment