ANIMSI

home

Followers


Monday 15 April 2013

HOT!! VIDEO SEKS PAPA GOMO!!???

 
Susah dan memang susah untuk Anwar Ibrahim menjawap pertanyaan dari Papa Gomo selama ini. Kenapa begitu sukar untuk Anwar Ibrahim menjawap segala persoalan yang ditimbulkan oleh Papa Gomo malah seluruh rakyat juga mahukan jawapan dari Anwar Ibrahim sendiri.

kih kih kih!!
anwar tak takut papa gomo!!
Kih Kih Kih!!!!

Sudah 3 soalan yang Papa Gomo ajukan namun segala soalan tersebut sepi untuk dijawap oleh Anwar Ibrahim. Malah gerombolan pejuang blogger dan cybertroopers pembangkang juga seekor haram pun tidak mampu menjawap persoalan tersebut. Susah sangat ke nak jawap?

Soalan kelmarin:

Siapa Dr Munawar Ahmad Anees? Serapat mana Munawar dengan Anwar Ibrahim dan Apa aset kekayaan yang dimiliki Dr Munawar Ahmad Aness ini?

Tempoh 24 Jam diberikan kepada Anwar Ibrahim untuk menjawap soalan ini. Rakyat mahu jawapan siapa Dr Munawah Ahmad Aness dan darimana Aset Aset yang beliau ada serta perolehi dan berapa jumlahnya. Anwar Ibrahim bebas Rasuah? Keronsime? Sila jawap dalam masa 24 Jam.


Susah sangat ke soalan yang Papa Gomo tanya tu? Kalau susah nak jawap takpe biar Papa Gomo jawapkan untuk Anwar Ibrahim agar seluruh rakyat Malaysia tahu akan kebenarannya.



Munawar Ahamad Aness
Beliau seorang rakyat Pakistan dan mempunyai taraf warga negara Amerika Syarikat. Bertugas sebagai penulis ucapan kepada Timbalan Perdana Menteri Malaysia iaitu Anwar Ibrahim. 
Di Malaysia beliau telah diberi taraf warga negara oleh Anwar Ibrahim sewaktu Anwar Ibrahim berkuasa dahulu.
Dr. Munawar Ahmad Anees,
NRIC No: 480927-71-5139,
No. 474, Lorong 17/13A,
Happy Garden, Petaling Jaya 
Cumanya belum sempat mendaftar sebagai pengundi, Munawir dicekup polis, pemeriksaan doktor mendapati beliau mempunyai dubur yang lohong dan mengaku mengizinkan Anwar meliwatnya. 
Mahkamah menjatuhkan hukuman penjara 6 bulan kerana kesalahan melakukan seks luar tabie bersama Anwar dan selepas keluar dari penjara, beliau kembali menetap di Amerika. Turut dipenjara ialah Sukma adik angkat Anwar Ibrahim yang memiliki butik di Kuala Lumpur. Kini berusia 62 tahun dan bekerja sebagai projek manager di sebuah syarikat perundingan dengan  US based John Templeton Foundation. - TM

Munawar Ahmad Aness ini juga merupakan salah seorang dari pemegang harta simpanan Anwar Ibrahim melalui syarikat syarikat yang diwujudkan oleh Anwar Ibrahim sewaktu beliau menjawat Jawatan Menteri Keewangan. Syarikat syaikat proksi Anwar Ibrahim dimiliki Munawar:

NTN Development Sdn Bhd Director 
Permata Ayu Sdn Bhd Director 
Sweet Luck Sdn Bhd Director 
Only Consultancy Sdn Bhd Director

Hasil dari operasi syarikat Anwar Ibrahim cukup lumayan yang mencecah Billion dalam masa setahun. Namun urusan perniagaan yang dijalankan oleh syarikat milik Munawar ini cukup pelik kerana aliran wang masuk melebihi daripada kerja yang dilakukan. Dari mana sumber keewangan tersebut?

Menurut rekod yang diperolehi dari Rahimi bekas orang kanan Anwar Ibrahim. Beliau mengesahkan bahawa Munawar Ahamad Anees menjaga aset perniagaan Anwar Ibrahim di Amerika.

“Dia (Anwar) mempunyai pejabat di Washington DC. Pejabat yang dinamakan Anwar Ibrahim Consulting Associate (AICA).

“Ada lima orang pekerja (Anwar). Muslim. Budak muda. Ada daripadanya warga Pakistan. Ada daripadanya warga Turki yang telah menetap di Amerika Syarikat.
“Menerima gaji 5 angka US dollar setiap bulan dan saya lihat perbelanjaan syarikat itu dari tahun 2006 ke 2007, hampir 2 juta US Dollar..mana Anwar Ibrahim dapat duit ni”, 
Inilah yang seharusnya diambil perhatian oleh rakyat Malaysia untuk bijak dalam memilih pemimpin. Anwar Ibrahim kempen disana sini menyatakan BN korup, Rasuah dan salah guna kuasa. Namun apa yang beliau katakan itu sebenarnya adalah dirinya sendiri kerana beliau melakukan segala galanya perbuatan JIJIK merompak wang rakyat sewaktu beliau menjadi Menteri Keewangan pada era Tun Dr Mahathir.

 Soalan Papa Gomo kepada Anwar Ibrahim Round 5
Siapa Aasil Kazi Ahmad???
Soalan pusingan ke 5 ini pastinya digemari bukan sahaja rakyat Malaysia yang ingin mengetahui sejarah Korupsi dan Rasuah Anwar Ibrahim. Pusingan ke 5 ini juga akan merungkai insiden bagaimana PAS dihancurkan oleh Anwar Ibrahim melalui video seks Mustapha Ali. Tempoh 24 jam diberikan kepada Anwar Ibrahim untuk menjelaskan kepada rakyat Malaysia siapa Aasil Kazi Ahmad dan apa hubungan beliau dengan lelaki warganegara Amerika ini.
Rakyat mahukan jawapan, rakyat dahagakan kebenaran dan kita akan dedahkan segala galanya agar Malaysia selamat daripada tangan taik manusia bernama Anwar Ibrahim. Harap puak puak PAS ready dengan Round 5 ini.
 
Kih Kih Kih!!
Kenapa la susah sangat Anwar nak jawap ni Kih Kih Kih!!!!!!!!!!

No comments:

Post a Comment