ANIMSI

home

Followers


Wednesday 25 July 2012

KETUA PEMUDA PAS MEMANG HERO DEPAN TV SAJA!! MENGAPA PENAKUT SURUH KARPAL TARIK BALIK KENYATAAN??



PPJ sangat bersetuju dengan pendapat sahabat blogger Dr Mim yang mana telah menulis berkenaan Karpal singh yang seolah-olah memperlekehkan Ketua Pemuda pas!


Seperti yang dijangkakan, Karpal Singh DAP melenting dan seolah-olah merendah-rendahkan martabat Nasrudin Hassan sebagai Ketua Pemuda PAS.

Karpal Singh, menggambarkan Nasrudin Hassan Tantawi sebagai "pegawai yang agak kecil dalam hierarki Pas". Presiden DAP itu juga telah meminta pemimpin-pemimpin PAS untuk menjaga "ahli-ahli di jawatan yang lebih rendah" 'in check'!

Kenyataan Karpal Singh itu sudah pasti memalukan Ketua Pemuda dan seluruh ahli Pemuda PAS. Apa tidaknya, Nasrudin hanya 'ahli di jawatan yang lebih rendah'! Sungguh hina sekali!

Sekarang kita mahu lihat sama ada Pemuda PAS benar-benar bersama Ketua Pemuda mereka dalam isu ini. Soalannya :

1. Apakah ahli-ahli Pemuda PAS akan bangkit menyanggah kenyataan Karpal Singh?

atau

2. Pemuda PAS sekadar menikus berdiam diri tidak mampu memperbetulkan Karpal Singh?

Dan jika mereka hanya sekadar bersuara di depan media tanpa berjaya meminta Karpal Singh tarik balik kenyataan tentang Ketua Pemuda PAS,  lebih baik Pemuda PAS dibubarkan sahaja. Buat malu sahaja.

Sila baca laporan di bawah :

GEORGE TOWN: DAP chairman Karpal Singh, describing Pas Youth chief Nasrudin Hassan Tantawi as “a relatively minor official in the Pas hierarchy”, has asked Pas leaders to keep “members in the lower ranks” in check.

Karpal has also urged Pas leaders to pursue the welfare state, an ideal endorsed by Pakatan Rakyat and the DAP.

The trigger for Karpal’s terse reminder was remarks by Nasrudin over Karpal’s supposed latest stance towards the implementation of hudud at a recent debate.

That remark had already produced a stinging rebuke from the veteran politician earlier-seterusnya
sumber: Dr Mim




pssssssssssst: Itulah hakikatnya Ketua pemuda hanya berlakon saja hero dalam tv...alih2 kena sound dengan Karpal terus membisu..inila juga watak sebenar pas.. 

No comments:

Post a Comment