ANIMSI

home

Followers

Wednesday, 25 July 2012

HOT!! FAKTA!! JIKA ANWAR TAK TIDUR BERMAKNA 24 JAM DIA AKAN MENIPU ORANG!! BACA SINI!



Dalam keadaan biasa, pemimpin yang terbukti sebagai penipu akan hilang pengaruh dan sokongannya pada waktu dan ketika yang sama atau berhampiran, sekurang-kurangnya itu yang berlaku di luar negara terutama negara-negara maju.  Itu yang dikatakan intergriti dan kredibiliti.
Tapi berbeza sikit di Malaysia, pemimpin yang berulang kali menipu seperti Anwar Ibrahim dan sekutunya masih kekal begitu, tak tahulah mentaliti negara dunia keberapa yang dipegang pengikutnya sehinggakan orang macam ini masih kekal sebagai pemimpin sebuah Pakatan yang disebut-sebut akan membentuk kerajaan pusat di Malaysia.
Let alone, moralnya yang tidak serupa orang kebanyakkan – perempuan dan jantan semua dibalun semacam.
Terbaru dalam isu cincin berlian RM/USD24  juta inilah.  Sengaja penulis letakkan 2 matawang berbeza itu kerana sekurang-kurangnya itulah nilai yang dimainkan blog-blog picisan pembangkang lanjutan dari ‘pendedahan’ menggunakan screenshot sistem pemeriksaan kastan di KLIA oleh Chegu Bard dan RPK.
Mana satu betul pun tak tahu, di kalangan Pakatan pun boleh keliru sesama sendiri.  Tapi penulis yakin, angka awal USD24 juta itu sudah terbukti tidak masuk akal langsung kerana cincin berlian paling mahal dalam dunia pun tak lebih USD 10 juta maka itu cepat-cepat ditukar kepada RM24 juta.
Ketika isu ini keluar sekitar awal minggu lepas, mudah sangat untuk menulis tidak mempedulikannya kerana menyedari bahawa ini adalah satu lagi penipuan mega Anwar Ibrahim dan Pakatan yang dipimpinnya.
Bukan susah, Anwar sudah menipu dulu dan dia akan menipu lagi.  Penulis memilih untuk tidak mempedulikannya kerana ada yang lebih penting dari itu untuk ditulis terutama yang berkaitan perhimpunan Bersih yang gagal!!!
Bila nama Datin Seri Rosmah Mansur yang digunakan, penulis tahu ianya satu lagi penipuan yang didalangi Anwar Ibrahim.  Lagipun penulis yakin, penipuan yang sebegini (menggunakan screen shoot dari komputer) amat mudah untuk dipatahkan oleh sesiapa pun.
Cuma sekarang rasanya sesuai untuk bercerita mengenai fitnah yang sudah terbukti salah ini.
Melihat screen shot yang dikatakan sebagai bukti itupun, begitu banyak yang boleh diragukan, yang paling penting, apa gila beli barang harga berpuluh juta guna courier service?  Itu baru bercakap mengenai satu perkara (penghantaran), belum lagi mendalami yang lain-lain seperti nilai USD24 juta untuk sebentuk cincin.
Perkara ini telah banyak disebut sebelum ini dan penulis hanya membuang masa pembaca untuk mengulas lagi mengenainya secara panjang lebar.
Kemuncak kepada penipuan itu adalah pendedahan mengenai borang kemasukan dan penghantaran keluar cincin tersebut dari pihak kastam.
Rupanya pemilik cincin tersebut menghantarnya ke Malaysia untuk satu pameran kepada para VVIP pada 16hb April dan cincin tersebut dipulangkan kembali ke pemiliknya (Jacob & Co) pada 20 April 2011.
Beli untuk pakai sendiri dan hantar untuk pameran adalah 2 perkara berbeza – menjawab persoalan kenapa Jacob & Co guna perkhidmatan kourier untuk hantar cincin ini ke Malaysia.  Kalau beli sendiri sudah tentulah ‘hilang thrill’ menghantar melalui courier sebab biasanya orang beli barang kemas ni kalau boleh nak segera dipakai untuk diperagakan.
Dibanding dengan hantaran untuk pameran yang belum tentu ada keuntungan (sebab tak pasti orang beli atau tidak lagi).
Semua ini adalah lanjutan dari pelbagai penipuan yang sengaja direka untuk menjatuhkan maruah dan kredebiliti Perdana Menteri dan Isteri.  Paling menjijikkan ialah bila DS Rosmah difitnah berada di tempat pembunuhan model Mongolia Altantunya sedangkan beliau ketika itu sedang berada dalam majlis berbuka puasa bersama anak-anak yatim.
Dalang kepada fitnah jijik ini sudah tentu berasal dari manusia bernama Anwar Ibrahim.  Walaupun dalam kes cincin ini yang terlibat ialah Chegu Bard dan RPK tapi umum mengetahui orang-orang ini hanya mendapat arahan dari Anwar Ibrahim, depa mana ada otak untuk berfikir sendiri – kalau tidak, takkan sanggup mereka cipta fitnah yang kesannya terbalik kepada mereka, bukan Anwar Ibrahim.
Fitnah tak berkesudahan ke atas DS Rosmah ini pada penulis sudah masuk tahap melampau.  DS Rosmah yang penulis kenal adalah seorang wanita contoh yang menjadi tulang belakang kepada kejayaan suaminya.
Pernah berjumpa beberapa kali dan sepanjang pemerhatian penulis, tidak ada satu pun mengenai DS Rosmah yang menyerupai gambaran yang cuba diberikan Pakatan Rakyat, not even close!!
Sebaliknya pula pada isteri Anwar Ibrahim bernama Wan Azizah.  Walaupun bergaya sopan, bertudung dan sebagainya, tapi sikapnya yang sanggup berbuat apa sahaja untuk melindungi suaminya termasuk dalam hal-hal melibatkan jenayah seksual seperti liwat dan melanggan pelacur, adalah amat dikesal.  Muka suaminya jelas keluar video pun dia masih nak menafikannya lagi.
Lagipun bila dari mula dah tak betul (kahwin lari), sampai bila pun tak betul.

Psssssssst: Pelik juga kenapa barua Anwari boleh terpengaruh dan suka kena tipu dengan Penipu nuar berohim ni!!

No comments:

Post a Comment