ANIMSI

home

Followers


Wednesday 23 May 2012

hot!! FASHA SANDHA HAMIL!! FOTO!!



Ramai yang sedia maklum bahawa Fasha Sandha telah pun hamil walaupun masih di peringkat awal perkahwinan. Semalam, Fasha bersama suami tercinta, Jejai telah ke Pusat Perubatan Prince Court bagi menjalani ujian kehamilan.
Memetik dari Beautifulnara.com, Dr. Paul merupakan doktor yang melakukan pemeriksaan telah mengesahkan kehamilan Fasha.
Doktor tersebut telah melakukan ujian pengimbas namun tidak dapat dikesan kerana masih di peringkat awal kandungan. Menurut Dr. Paul, bayi dapat dilihat melalui ujian pengimbasan setelah kandungan berusia enam minggu ke atas.
Selain itu, Fasha juga telah melakukan ujian toxoplasma kerana Fasha merupakan penggemar kucing. Fasha membela lapan ekor kucing dirumahnya. Dr. Paul menasihati Fasha supaya tidak mendekati kucing kerana bulu dan najis kucing adalah tidak selamat kepada ibu yang mengandung.
Setelah melalui beberapa pemeriksaan semalam, Dr. Paul telah menjangkakan tarikh kelahiran cahaya mata Fasha dan Jejai pada 9 Februari 2013. Fasha menyatakan rasa terujanya kerana anaknya akan berbintang Aquarius, memetik dari temubual Fasha bersama Beautifulnara.com.
Pastinya Fasha dan Jejai tidak sabar untuk melihat bakal cahaya mata mereka. Namun, diingatkan tarikh kelahiran biasanya akan awal atau lewat dua minggu bergantung kepada kondisi ibu serta kandungan.
Oleh: HARITS ASYRAF

1 comment: