ANIMSI

home

Followers

Sunday, 1 July 2012

PANAS!! TERNYATA ABBY PERLU BIMBINGAN DARI PEJABAT AGAMA!! SIASAT FAHAMAN ABBY! ABBY SILA BACA!

Abby Abadi ke pejabat Nik Aziz

Adalah sangat menyedihkan apabila Abby abadi kini merasakan seolah-olah beliau kini mendapat hidayah kerana memeluk PAS!!

Apa dah jadi dengan fahaman Agama yang dipelajari oleh Abby sehingga beliau merasakan dengan menyertai Pas beliau seolah-olah bagai baru memeluk Islam.??

Jika di biar berlarutan fahaman yang dibawa oleh abby abadi ini perlu diperbetulkan. Apakah Orang Umno bukan Islam? Apakah parti Umno tidak berteraskan Islam?

Fahaman sebegini sangat merbahaya kepada mereka yang kononnya berhijrah ke arah kebaikan. Tidak dinafikan hijrah itu sangat dituntut oleh agama tetapi apa yang terjadi atau senario artis menyertai Pas seolah-olah mereka dilandasan yang betul??

Mereka kena ingat, bagaimana pas mampu menegegakkan Islam jika mereka bersekongkol dengan Dap dan pkr??

Apa mereka tidak tahu yang kini Dap memperbodohkan pas dengan mempergunakan Anwar Ibrahim untuk mengoda pas.

Sedangakan mereka tahu bahawa dasar perjuangan yang dibawa oleh pas adalah bertentangan dengan dap. Hujjahnya " UMNO TAK TUKAR KEPADA DASAR ISLAM" sebagai alasan tak mahu bersatu. PKR/DAP tu dah tukar dasar ke? Atau PAS yg menukar dasar untuk diterima dalam PR?

pssssssssssst: Pas parti ikut bontot Anwar kenapa ni wei!!!??

4 comments:

  1. Kalu peluk UMporNO tak mengapa la no HALAL kan kan kan......

    ReplyDelete
  2. Salam tuan Blog.. kamu ni bodoh ke bangang????

    Masuk Pas bermakna menjadi ahli pas.. sama macam masuk UMNO menjadi ahli UMNO.. Fahaman kamu Pas adalah agama sangat memberhaya.. Pas adalah wadah untuk memperjuangkan islam.. Kalau kamu rasa UMNO wadah memperjuangkan islam teruskan dengan keyakinan kamu..

    Islam untuk semua termasuk kamu tuan punya blog.. Salahkah artis mendekati pemimpin pas??. Ada juga artis bersama dengan UMNO silakan..

    Hidayah anugerah Allah SWT. Bila ada artis tertarik dengan perjuangan dan dakwah pas kamu anggap fahaman yang memberhaya. Aku tak mahu mengatakan UMNO tidak ada lansung ciri2 islam.. Ya memang ada.. Tapi sudah 54 tahun kemana UMNO bawa islam ini???..

    UMNO ada kuasa tapi meletakan islam di bawah perintah bukan memertabatkan islam sebagai memerintah.. Kamu belajarlah lagi sebelum membuat prasangka yang buruk kepada mereka yang tak sehaluan dengan UMNO..

    Ilmu Allah SWT maha luas.. teruskan menggali ilmu Allah SWT jangan main hentam kromo sahaja. Insaflah...

    ReplyDelete
  3. buat lawak lah semua komen ni..
    Selepas lebih 50 tahun memperjuangkan Hudud..
    tiba tiba tersadar hudud cuma 0.0001 %
    Itu pun terpaksa DAP yang menyadarkan ..
    Sekarang negara berkebajikan pulak..
    senanglah pungut derma.. maklumlah negara kebajikan..
    menderma tu dapat pahala..
    memang lawak nak menuju jalan Allah masuk PAS..
    Lebih baik masuk tabligh.......
    letih melayan otak PAS...

    ReplyDelete