ANIMSI

home

Followers


Friday 20 April 2012

PANAS!! ZAHIDA RAFIK JAWAB TUDUHAN DAN SHAFIE APDAL!!


Sejak beberapa hari ini kita didendangkan dengan dakwaan Ahli Parlimen Ampang, Zuraida Kamaruddin kononnya wujud skandal di antara Datuk Shafie Apdhal, Menteri Kementerian Kemajuan Luar Bandar dan Wilayah dengan seorang artis, Zahida Rafik.
Tuduhan yang dilemparkan ialah artis tersebut dibayar RM1.5 juta untuk perhubungan sulit dengan Menteri tersebut.
Dan segalanya itu ekoran daripada kenyataan bekas pemandu peribadi beliau sendiri yang sebelum ini didakwa songlap wang Zahida Rafik.
Zahida Rafik melalui Twitter mengatakan yang beliau percaya bekas pemandu peribadi itu sengaja mencipta fitnah untuk mendapatkan duit segera daripada pihak tertentu & sudah menyerahkan perkara ini kepada peguam.
Menjawab pertanyaan beberapa orang awam melalui Twitter berkaitan bayaran minima RM100,000 yang beliau terima setiap kali bertemu menteri tersebut, Zahida Rafik tegaskan yang beliau bekerja keras untuk apa yang ada sekarang ini. seterusnya
Lihat twitter Zahida Rafik di bawah :











Artis Zahida Rafik telah menjawab tuduhan yang dilemparkan terhadap beliau dan Shafie Apdhal. Tindakan undang-undang akan menyusul terhadap individu yang menabur tuduhan tersebut.

1 comment: