ANIMSI

home

Followers

Friday, 18 April 2014

Budak Ni Nak Masukkan Karpal Dalam Syurga.. Minta Jakim Siasat Budak Ni! Parah boleh berangan nak jadi Tuhan..Astrafirullah!!



Majlis pengkebumian mayat mendiang 'Tiger of Jelutong' -  Karpal Singh akan dilakukan pada Ahad 20/4/2014.... mayatnya belum disemadikan tetapi macai Pakatan dah pun mengesahkannya ke mana mayat itu akan 'pergi'..!!!

5 comments:

  1. simpan je dalam rumah anwar tu,,,,,

    ReplyDelete
  2. Anak muda yang merasakan dirinya terlalu pandai, macam ni lah jadinya, banyak sanggat dapat ilmu dari internet. malang sungguh mak/bapak dia.

    ReplyDelete
  3. Karpal tak pernah bunuh org, Mahathir bunuh ramai, harap2 lah Mahathir dan pengikut2nya masuk neraka, lebih ramai lebih meriah.

    ReplyDelete
  4. Masuk syurga atau neraka Allah yang empunya kuasa kerana Allah pemiliknya. Janganlah hal ini dijadikan gurau senda. Buruk padahnya. Sama-sama kita berdoa agar kita yang muslim ini termasuk dalam golongan yang menerima Rahmat Nya dan kepada yang masih Kafir semoga Allah beri mereka petunjuk dan hidayah. INGAT JANGAN PERSENDAKAN SOAL MASUK SYURGA.

    ReplyDelete