ANIMSI

home

Followers

Friday, 16 March 2012

HOT!! FOTO NEELOFA NAMPAK SELUAR DALAM! KETIKA LIVE!!!




Wah!!! Versatile sungguh artis merangkap pengecara kita sorang ni ye. Siap ditemubual sambil dia pakai seluar dalam lagi. 

Mungkin gambar diatas tak cukup jelas menampakkan seluar dalam Si Neelofa tu. Meh tengok gambar dibawah ni pulak.


Tak nampak jugak? Meh kita dekatkan sikit. Kalau tak nampak jugak, memang sah la korang buta. Hehehe...

kepada artis pakai la pakaian elok-elok sikit!!

 Mungkin bagi Si Neelofa ni, apa yang dia pakai tu tak salah. Memang tak salah pun kalau dia bukan orang Islam. Kot kalau dia Islam, dia kena tau yang cara berpakaian dia tu Haram!!!
tq semut

PSSSSSSt: Jangan jadi macam adun PKR tu yg kantoi foto seksi tu!!

1 comment:

  1. artis malaysia ginihari memang suker bebenor nak nunjukkan bijik demer..

    ReplyDelete