ANIMSI

home

Followers

Tuesday, 20 March 2012

HOT!!! FOTO ARTIS BERAKSI PANAS TERSEBAR!!





Wah!!! Gawat seh. Jawapan gadis ni lebih berani jika nak dibandingkan dengan Si Ketua Penipu tu sebelum ini. Ringkas dan Padat.

Tak macam Si Ketua Penipu tu yang pandai memutar belitkan ayat untuk mengelirukan rakyat. Dia kata lelaki dalam video tu rupa macam dia, muka macam dia, tapi bukan dia.

Apa tak boleh dia terus terang kata yang lelaki dalam video tu dia je, kan senan?. kalau setakat nak nafi macam tu, semua orang pun boleh.


Bila dicabar agar dia mengambil tindakan terhadap orang yang mendedahkan video tu sebelum ini, dia tak nak pulak. Kenapa dia tak nak ambik tindakan?

Padahal isu tu memang jelas mampu mengaibkan diri dia dan merosakkan maruah keluarga dimata masyarakat. Tapi itu pun dia tak mampu nak pertahankan. Jadi, macam mana dia nak pertahankan maruah negara dimasa akan datang!!!
KUALA LUMPUR: Gambar aku beraksi liar? Aku tak kisah. Demikianlah reaksi ringkas pelakon dari Indonesia, Mikha Tambayong sebaik sahaja diajukan soalan kononnya aksi tidak senonohnya tersebar di Internet.
Gadis berusia 18 tahun ini berkata, dia tidak pernah rasa bersalah dengan penyebaran gambar-gambar itu kerana apa yang dilihat oleh orang ramai bukanlah aksi sebenar dirinya.
Sebaliknya ia adalah gambar teknik pertindihan yang dihasilkan oleh pihak-pihak tertentu untuk memalukan Mikha.
“Itu bukan gambar aku. Ada sesetengah gambar aku memegang puntung rokok tapi jujurnya aku tak sukakan rokok. Ada juga gambar yang menampakkan bentuk badan aku gemuk pada hal aku tidak gemuk. Itu semua gambar orang lain yang dicantumkan pada wajah aku,” katanya selepas majlis doa selamat teater muzikal Gerimis Mengundang di istana Budaya di sini, Selasa. - Sumber Foto, klik disini.
TQ SEMUT KLIK SINI

No comments:

Post a Comment