ANIMSI

home

Followers

Wednesday, 28 March 2012

HOT!! BEROMEN DI TEMPAT AWAM !! PAS SETUJU!!



Wah!!! Melampau betul budak - budak sekolah ni. Kalau berlaku di Malaysia, dah tentu - tentu Si Ketua Penipu tu akan naik angin.

Ye la. Sebelum ni kan dia dah keluarkan fatwa mengatakan yang hubungan seksual ni boleh dilakukan oleh sesiapa pun. Tapi jangan ditempat awam.

Sebab itulah salah seorang pengikut dia buat sesi 'kauseling' dengan isteri orang dalam bilik Hotel pukul 2 pagi. Janji dia tak buat ditempat awam.

Kiranya, bagi Si Ketua Penipu tu, buat maksiat ni Haram kalau dibuat ditempat awam je. Tapi kalau buat dalam tempat tertutup, semuanya Halal belaka!!! Itu pun pemimpin PAS diamkan jugak? Takkan diorang tak sedar diri kot!!!

Aksi kedua-dua pelajar dari Sekolah Menengah Yohua, Singapura ini telah menjadi tajuk berita hangat pada awal tahun ini.
Gambar-gambar aksi panas mereka telah berjaya dirakamkan oleh penduduk-penduduk sekitar taman tersebut.
Menurut saksi, aksi panas kedua-dua pelajar ini berlangsung hampir dua jam setengah dengan kedua-duanya tidak dapat mengawal nafsu masing-masing sambil meraba dan bercium dengan rakus sekali.
Kedua-dua pelajar ini telah dikenakan hukuman dan kauseling. Mengikut pakar psikatri, nafsu remaja yang tidak dapat dikawal menyebabkan pelajar-pelajar ini bertindak sedemikian. Beliau juga menambah, kaunseling adalah langkah yang terbaik.-SEMUT

No comments:

Post a Comment