ANIMSI

home

Followers


Friday 6 January 2012

TERKINI!! PANAS AZMIN ALI CAKAP HASSAN ALI CELUPAR KATA-KATA KESAT KEPADA HASSAN!! AZMIN BERTELAGAH DENGAN HASSAN ALI!! PANAS!!



Timbalan Presiden PKR, Azmin Ali mendesak Pas mengambil tindakan sewajarnya terhadap Exco Selangor, Datuk Dr Hasan Ali ekoran kenyataanya meminta orang ramai tidak hadir menyertai perhimpunan 901.

Azmin berkata, kenyataan Hasan telah melanggar prinsip dan semangat yang ada dalam Pakatan Rakyat (PR) dan beliau tidak sewajarnya berkata demikian.

"Sebagai Exco kerajaan negeri, beliau tidak sewajarnya mengeluarkan kenyataan seperti itu. Itu kenyataan tidak bertanggungjawab.  

"Ketika beliau menyerang Datuk Seri Anwar Ibrahim, Datuk Nik (Abdul) Aziz (Nik Mat) sedang meraikan Anwar. Kalau Nik Aziz pun beri sokongan dan akan hadir (Himpunan 901), maka siapa Datuk Hasan? Jangan terlalu celupar," katanya pada sidang media hari ini.

Hasan semalam mengeluarkan kenyataan bahawa perhimpunan Kempen Bebaskan Anwar 901 Isnin ini tidak perlu disertai dan tidak wajar diadakan kerana tujuannya hanya membabitkan isu peribadi seorang pemimpin, bukannya soal masyarakat.

“Saya menasihatkan kepada masyarakat terutamanya orang muda janganlah hadir pada perhimpunan tersebut, saya tidak reda melihat anak-anak bangsa melibatkan diri dengan perkara peribadi orang lain.

“Saya bimbang jika kita teruskan sikap demonstrasi ini, negara kita akan terdorong ke arah araki seperti negara tidak berundang,” katanya.

Sehubungan itu, Azmin yang juga Ahli Parlimen Gombak ini menegaskan, perhimpunan Bebaskan Anwar 901 bukan bertujuan peribadi semata-mata, tetapi bertujuan bagi menunjukkan solidariti terhadap Anwar dan tentangan rakyat terhadap politik negara yang kotor.

Hasan merupakan Ahli Dewan Undangan Negeri kerusi Gombak Setia yang terletak dalam bahagian Parlimen Gombak.

Semalam, Azmin turut menulis di laman Twitternya dengan mengatakan bahawa: "Hasan Ali sudah buta hati dan buta mata. Hanya mampu mengulangi skrip Umno."

Susulan tweet itu juga, Azmin menulis, "Ketika Hasan Ali mencerca DSAI, pada masa yang sama, 5 petang tadi YAB Tuan Guru Dato' Nik Aziz sedang meraikan DSAI di Kota Bharu."

Justeru, Azmin mempersoalkan, "adakah beliau pemimpin bermoral sehinggakan org lain buruk semua?"

Oleh itu, Azmin meminta agar Pas mengambil tindakan tegas terhadap Hasan kerana dikhuatiri beliau mempunyai agenda tertentu.


Pssssssssst: Azmin Ali semakin berang sekarang membela sikote bengkok dengan melemparkan kata-kata kesat kepada Hassan Ali..hoi pergi Jahanam la lu Azmin!!! hidup Hassan Ali hahahaha........

4 comments:

  1. AZMIN INI SUDAH MABUK ASMARA YANG AMAT SANGAT KERANA AKAN KEHILANGAN KOTE BENGKOK.BAPOK INI JUGA MESTI DISULAKAN, DAN TAPAK RUMAHNYA DIBUANG KEDALAM LAUT SUPAYA SIALNYA HILANG SAMA SEKALI..
    HIDUP HASSAN ALI. KAU ADALAH MUSLIM YANG SEBENARNYA DIBANDINGKAN DGN PARA MUNAFIK PKR DAN PAS..

    ReplyDelete
  2. azmin lu sapa?hassan ali sape?lu patut jaga lu punya hal.jgn mabuk asmara lg dgn anwar

    ReplyDelete
  3. Bukan aper..Azmin tu nak wat demo direct selling. Itu pun salah ker. Biaq pilah. Banyak tu dpt downline klau wat kt Komplek Mahkamah Jln Duta. Klau dpt 100ribu..muai tuh

    ReplyDelete
  4. Azmin tengah riak.. biarkan.. Anwar terpaksa harapkan Azmin.. Ini masa depan bersama.. Tak ada sapa lain yg sanggup buat kerja ni.. Kita sama2 doa Allah gagalkan rancangan menghuru harakan mahkamah...


    http://wubra.blogspot.com/2012/01/satu-sebab-kenapa-anwar-memang-liwat.html

    ReplyDelete