ANIMSI

home

Followers


Monday 9 January 2012

IMPIAN AZMIN GANTI ANWAR HANCUR LEBUR !

 
Keputusan adil yang dibuat oleh pihak Mahkamah berhubung kes liwat Si Ketua Penipu tu terhadap Mohd Saiful memberi petunjuk yang sangat baik kepada Datuk Seri Najib.

Hakikat itu dijelaskan oleh pemerhati politik yang menyatakan kemenangan sebenar tidak berpihak kepada Si Ketua Penipu tu ataupun Pakatan Pembangkang secara keseluruhan.

Ia turut membuktikan bahawa Kerajaan pimpinan Datuk Seri Najib tidak ada kaitan lansung dengan kes tersebut. Jika tidak, mana mungkin Si Ketua Penipu tu boleh terlepas.

Yang pasti, Pakatan Pembangkang sudah tidak dapat mempergunakan isu berkaitan dengan Sistem Kehakiman dan Keadilan di Negara Malaysia ni dimasa akan datang. Ianya sudah tidak menjadi isu.

Walaubagaimana pun, ada pihak yang sedang meratapi keputusan tersebut sementara yang lain bersorak sorai dengannya. Tidak ketinggalan juga, segelintir penyokong turut mempersoalkannya.

Dengan keputusan tersebut, ia secara tak lansung telah memusnahkan impian Si Azmin Ali untuk mengambil alih kepimpinan Pakatan Pembangkang daripada tangan Si Ketua Penipu tu.

Sebelum ini, dia yang paling sibuk nak kumpul orang bagi menyatakan sokongan kepada Si Ketua Penipu tu. Sampai dia terpaksa membuatkan Hassan Ali dipecat daripada menjadi ahli PAS.

Selain dia GAGAL memenuhi tuntutan untuk mengumpul penyokong seramai 100ribu orang, Azmin juga turut mengalami masalah lain. Dia jelas tidak dapat diterima oleh ahli Pakatan Pembangkang.

Pihak yang paling gembira dengan keputusan ini sudah tentunya puak - puak DAPigs kerana mereka juga mempunyai masalah untuk bekerjasama dengan Azmin selama ini.

Maka Si Nurul Izzah pun tersenyum sinis melihat Si Azmin Ali ni menangis sebab kemaruk dia nak jadi Perdana Menteri bakal berterusan. Nak kumpul orang pun dia tak mampu!!!

Itulah masalahnya kalau asyik sangat Gila Kuasa. Sekarang, lansung dia tak dapat apa - apa melainkan keGAGALan semata - mata!!! Malah kepercayaan ahli untuk dia memimpin pun sudah lenyap! Puas la hati Si Nurul Izzah tu bila melihat Si Azmin ni terus meroyan ye tak? Baru Padan Muka Dia!!!
 

No comments:

Post a Comment