ANIMSI

home

Followers


Sunday 30 October 2011

PANAS:PAPA GOMO MARAH??PAPA GOMO BERHENTI MENULIS BLOG??

 
  Selepas membaca artikel yang ditulis oleh Papa Gomo sudah tentu ada sesuatu yang tidak kena yang terpendam dihati Papa Gomo yang mungkin merasakan sedikit sebanyak perjuangannya tidak dihargai. Namun bukan itu persoalanya. 

   Sebenarnya ini merupakan satu cara pendekatan yang terbuka dikalangan Penyokong Barisan Nasional yang benar-benar mengkritik sesuatu perkara yang benar tidak kira ianya dituju kepada pembangkan atau kerajaan sendiri. Rakyat perlu bijak menilai sesuatu isu itu, jika ianya salah maka teguran dan kritikkan itu untuk  memperbetulkan kesilapan.

     Namun sebaliknya apa yang terjadi kepada pembangkang seolah-olah apa sahaja yang diperkatakan oleh pembangkang itu benar belaka. Seharusnya rakyat perlu bijak dan jangan menerima isu pembangkang itu secara membabi buta. Ini kita lihat yang terjadi kepada dunia poltik Malaysia hari ini. Perubahan itu bukan beerti kita menolak semata-mata malah kita perlu fikirkan dengan bijak disebaliknya.

     Rakyat perlu tahu kebenaran itu, kerana kebenaran ini ada dimana-mana tidak semestinya ianya hanya terletak kepada sebelah pihak sahaja. 

     Kelemahan pembangkang kita lihat banyak perkara yang tidak sepatutnya di putar belitkan dan menyalahkan umno seratus peratus. Ini satu tindakan yang tidak tepat. Mana ada benih semaian yang elok dan subur belaka. Semestinya ada jua yang tidak tumbuh. Begitu jua didalam politik hari ini.

artikel yang di keluarkan PAPA GOMO yang menyenyuh hati:
 
"Artikel Gua ni merupakan yang terakhir Gua sentuh bab politik sebelum Gua nak berehat panjang dari dunia politik.

Gua memang dah malas nak bercerita pasal politik dalam Malaysia ni. Gua dah naik muak dengan karenah pemimpin atasan BN yang berjawatan dan berpangkat ni dalam kerja gila depa mempertahankan kuasa. Gua meluat dan gua menyampah!!!
" PAPA GOMO

2 comments:

  1. Salam.Tak kan lah tak dapat habuan terus nak mogok gomo?

    ReplyDelete
  2. anon 30 Oktober 2011, 21:30- standard perangai penyokong hamPAS.. suka buat fitnah.. nama ja islam.. pooodah!! ptuih!!

    ReplyDelete