ANIMSI

home

Followers

Friday, 21 October 2011

PANAS: VIDEO SEKS ADUN WANITA PKR??

http://aktual26.files.wordpress.com/2010/06/0000000ariel-aura-kasih.jpg

Bloger Gomo memang mempunyai bermacam macam bukti, video, rakaman suara, gambar dan bermacam macam lagi mengenai pemimpin Pakatan Pembangkang. Segala galanya Bloger Gomo perolehi dari pelbagai sumber terutamanya dari pihak pembangkang sendiri.

Bahan bahan tersebut disimpan cukup rapi oleh beliau dalam memastikan rakyat mengetahui siapa pemimpin Pembangkang.

Dari Gambar bogel Adun lelaki, rakaman perbualan mengenai projek dengan komisyen jutaan ringgit, video seks Adun wanita PKR, Video Seks Anwar Ibrahim dan beberapa lagi dokumen sulit mengenai pakatan pembangkang semuanya akan diletupkan dalam media baru bila tiba masanya.

Beliau yakin pembangkang sudah dapat mengetahui  Bloger Gomo mempunyai segala benda ini justeru itu mereka kepanasan dan semakin tidak keruan kerana PRU13 akan menjelang tidak lama lagi.

Jadi untuk mengelakkan segala bukti bukti didedahkan Papa Gomo maka serangan bertali arus dilakukan pemimpin pembangkang melalui Malaysiakini yang kita tahu dikuasai Anwar Ibrahim.

psssssssst: Papa Gomo Memang Hebat!!! hahahahahahaa.....

5 comments:

  1. syabas dan tahniah,....terus berjuang di dunia maya blogs

    ReplyDelete
  2. Syabas & Tahniah anda telah mendapat 10 lot saham akhirat.

    ReplyDelete
  3. apa lg, bogelkan la cepat. takut esok tak sempat abis kerana bnyk sgt dlm senarai... lepas pru13 baru bukak tak guna bro...

    ReplyDelete
  4. lagi dua minggu nak PRU13 baru hang dedah GOMO..jgn dedah la ni..nnt depa kata video itu besi...he he...tobat lahum depa tak caya...

    kita tengok reaksi aljuburi..apa komen dia tentang balun jalang siam...video tu lagi 2 ka 3 hari ka nak PRU13 baru hang dedah..biaq kecut teloq dia..he he..


    blogger 30/36

    ReplyDelete
  5. salam
    hahha makin lama politk org Melayu ni mcm budak2 dah...melayu vs melayu...sapa untung?
    bukan melayu dh berani mintak yg bukan2..
    buat yang bukan2..
    akan dtg jgan terkejut..dia ambik yg bukan2...

    ReplyDelete