ANIMSI

home

Followers


Wednesday 19 October 2011

GEMPAR: VIDEO SEKS, ANWAR NAK SAMAN AHMAD MASLAN???

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhmyZfR1b14KVe6WX0HQlxDfzqPxr3TaahdcI_0oWV7NP9L471o38bWKDfc6CQJxE-AruZpphGELcZ2OTnuqoNE41Zz-XNduRxAKN5f4reXmaBkQfpngBOTu7hKq5MJm0JXTEtP_jfQTCKg/s400/anwar+ibrahim+sex+scandal2%255B1%255D.jpg
Dato Ahmad Maslan Ketua penerangan UMNO perlu terus melakukan penerangan dan penjelasan mengenai siapa pelaku video Seks ini kepada ahli UMNO terutamanya bagi memberikan satu bukti nyata akan pelaku video seks.

pemimpin UMNO selami ini dilihat banyak menyendiri dari membantu menyerang pemimpin Pembangkang. Kita para Blogger bukan suruh serang secara membuta tuli tetapi kita serang dengan Fakta dan bukti yang ada. Video KANTOI yang menjadi isu ini perlu dipergunakan oleh pemimpin UMNO dengan sebaik mungkin dalam menyelamatkan Malaysia.

Portal upahan Anwar Ibrahim Malaysiakini menyatakan dalam web mereka bahawa UMNO menayangkan video seks pada majlis kerajaan. Bila UMNO menayangkan video SEKS? Setahu PPJ apa yang ditayangkan adalah video KANTOI yang mana mengandungi 8 elemen bahawa pelaku video seks itu adalah Dato Seri Anwar Ibrahim.

Sudah jelas, terang benderang, terpampang, pelaku dalam videoporn bersama Cina Doll adalah Anwar Ibrahim, penzina, peliwat, atok gay tertua di abad ini.Rakyat sedunia bole melihat dgn mata kepala sendiri dan di confirmed oleh 3 pakar video luar negara, memang itu adalah Papa Hebat Nurul. . Jikalau bukan atok, kenapa bila wartawan tanya soalan atok mengaamok? Bila wartawan tanya apa atok kenal Datuk Eskay? Atok jawap tidak kenal beliau, sedangkan sudah keluar foto, atok bergurau, jalan bersama, begitu akrab lagi. Kenapa bila wartawan tanya pasal jam Omegay, Wan Azizah dan Nurul naik sawan? Are you the prosecutor! ishh ishh ishh ishh ishh berani kerana benar, bacul, pengecut, cabut lari dan naik sawan. Sekarang semua rakyat tahu

pssssst: Memang Anwar gelisah apabila banyak isu yang telah dapat dikesan merupakan sesuatu yang akan menjahanamkan beliau!!

4 comments:

  1. Tidak ada negeri dalam dunia yg mahukan pemimpin seorang penzina dan peliwat. Walaupun mereka orang2 yg bukan beragama Islam dan bukan negeri Islam, waima USA, rakyat mereka akan menolak pemimpin mereka yg suka berzina ddgn pelacur2 jalanan ataupun pemimpin2 mereka yg suka meliwat dgn kau sejenis. Hanya Di Malaysia ahlul2 yg mengaku lebih Islam dari Islam yg sanggup menerima pemimpin2 mereka yg suka berzina dgn isteri2 orang, pelacur2 dan menyokong pemimpin2 yg berkecimpung dalam kancah terkutok iaitu menyondol lobang taik, lobang najis, lobang jubor jantan2, boypren2, adik2 terangkat, pelacur2 dalam dan luar negara. Tak malu ke ahlul2? Semoga atok gay tertua dan sekor2 penjilat2 juboq atok terkutok diazab dunia dan akhirat.

    ReplyDelete
  2. PKR...Ke kiri..ke kanan..macam lalang ditiup kentutz.

    Belum habis kes liwat..nah...kes main Ah Moi pula.Jam Omega..gagal dibuktikan....sumpah laknat..haram. Terketar-ketar berdolak dalik.

    Berani kerana ALLAH..takut kerana MAKSIAT!

    ReplyDelete
  3. saman jgn X saman..
    biar KES ni naik turun MAHKAMAH..

    ReplyDelete
  4. KALAU PERKARA-PERKARA TERKUTUK INI TELAH MENJADI DARAH DAGING KITA.... MAKA PERLAHAN-LAHANLAH MENGUBAHNYA........
    INSYAALLAH KITA AKAN BERJAYA

    ReplyDelete