ANIMSI

home

Followers

Wednesday, 28 September 2011

SILA TENGOK PANAS!!: TWITER MAKCIK HAJJAH SITI AL-WUZARA MASIH AKTIF MENGHINA ISLAM LAGI!!!


 PPJ dapati twitter makci hajjah laknatullah itu masih lagi aktif dan berterusan menghina Islam. PPJ sangat sakit hati apabila melihat mereka yang masih terus megeluarkan kata-kata kesat dan terus menghina Agama Islam.
        Makcik Hajjah Siti Al-Wuzara laknatullah itu telah pun dikenal pasti. Padan muka kau Makcik Hajjah. Kalau aku dapat kau nahas kau ye. Kau menghina Nabi Muhammad, Kau hina Allah, Kau hina semua yang bodoh bagi kau sebab kau nak kene tembak bila balik Malaysia nanti.
       Maksik Hajjah saya tau kamu dah ketar lutut di sweden haha., SKMM telah berhubung dengan pihak Interpol yang memberi isyarat sedia bekerjasama dengan Polis Diraja Malaysia .

       Harap SKMM teruskan menyegerakan membawa Hajjah Siti Laknat ini ke muka pengadilan!!!!!!!

3 comments:

  1. kalau di iran atau di pakistan dia ni boleh dihukum mati. dari cara dia menulis laknatullah ni nampaknya orang sekolah, tapi murtad dan anti Islam. dia perlu diajar dengan peluru.

    ReplyDelete
  2. terlalu setuju dengan pendapat diatas... nie manusia yang tak tahu erti syukur..... mungkin dia meroyan dengan kekasih gelap dia kot..... kekasih suruh dia tutup aurat tu yang dia tak nak... makanya dia memeberontak..... bahalol punya manusia..... dunia ini hanya pinjaman sementara... akhirat itulah kekal abadi.... taubatlah.....

    ReplyDelete
  3. kalau saya dapat campak dalam laut biar kena makan dengan ikan paus

    ReplyDelete