ANIMSI

home

Followers

Wednesday, 28 September 2011

MEH BACE:BLOG PEMBANGKANG YANG PALING BANGANG?


Kadang - kadang, bila baca blog Pro Pakatan Pembangkang ni pun ada bagusnya jugak. Boleh kita tengok betapa bengongnya diorang buat artikel.

Walaupun kedudukan Si Milo Sotong ni berada didalam ranking yang tinggi, tapi artikel dia sebenarnya boleh dijawab semula dengan cara yang mudah.

Dalam soal isu Hukum Hudud ni, nampak gayanya dia saja je buat - buat buta dengan kenyataan sebenar yakni Pakatan pembangkang sendiri takut nak melaksanakannya.
 
 
 
 
 
 
 PSsssssssst: Ada akal tapi tak boleh pakai macam tu la aduii yaii..

No comments:

Post a Comment