ANIMSI

home

Followers


Monday 2 July 2012

TERUK!! TUAN IBRAHIM HASUT RAKYAT PAHANG AGAR TIDAK BERSYUKUR!!


Inilah sikap pemimpin pas yang bersifat busuk hati dan tamak haloba mengajar dan menghasut rakyat agar tidak pandai mengenang jasa dan bersyukur dengan rezki yang diterima. 

Jika mengharapkan pas yang hanya pandai berkata-kata tetapi jahil untuk menunaikan janji.

Apa yang berlaku sebaliknya rakyat felda di Negeri Pahang bersyukur dengan rezki yang melimpahruah kepada mereka.

Tapi biasalah dengan muka tak malunya ahli pas menerima durian runtuh yang di umumkan oleh Najib baru-baru ini.

TEMERLOH Pas Pahang menganggap peneroka di negeri ini yang memendam rasa kecewa kepada kerajaan umpama ‘bom jangka’ yang akan meletup pada Pilihan Raya Umum Ke-13 (PRU13).

Pesuruhjaya Pas Pahang, Datuk Tuan Ibrahim Tuan Man berkata, ramai peneroka kecewa apabila saham ditawarkan Felda Global Ventures Holdings Berhad (FGV) kepada mereka hanya 800 unit yang sepatutnya lebih daripada itu.



Melihat kepada kebodohan pas pahang momentum sokongan golongan muda yang semakin kuat kepada BN pada masa sekarang akan terus berkekalan.

Walaupun jika Pru 13 dijangka pada Mac dan April nanti,  sokongan pengundi muda akan berterusan.

Kita dapat lihat  BN yang semakin hebat sekarang dan ini satu perkembangan yang sangat menyukarkan pas.

Menurut Tuan Ibrahim, Pas Pahang  akan kekalkan gelombang kebangkitan anak-anak muda walaupun sokongan anak muda semakin cenderung dan yakin dengan kewibawaan BN.



pssssst: Pas Pahang bermimpi di siang hari.. Rakyat perlu tahu yang pas pahang sangat perkauman..habis anak tempatan diketepikan oleh puak-puak kroni Tuan berahim Tuan Man!!

No comments:

Post a Comment