ANIMSI

home

Followers


Sunday 30 December 2012

PUNAH! TREND BARU LELONG DARA!!


Dunia diakhir zaman bila dara sudah boleh dijual beli dan ditawarkan dengan harga jutaan ringgit. Pasti tanpa kita sedar ini adalah satu perbuatan zina yang dirancang dengan cara terang-terangan. Setakat ini yang di ketahui belum ada umat islam yang berbuat sedemikian. Seiring perkembangan zaman, budaya menjaga keperawanan yang sangat dijunjung tinggi, terutama oleh orang timur pun mulai pudar seumpama terhakis dengan kisah seumpama ini. Dan tidak sedikit para wanita yang melepaskan daranya atas dasar cinta semata-mata.


Bermula daripada seorang model dari Peru, salah satu pelopor trend lelong keperawanan pada 2005 lalu. Ketika itu Yataco, yang masih berusia 18 tahun, memerlukan wang untuk kos perubatan ibunya, dan menyara adiknya.

Adalah seorang lelaki Kanada yang menawar keperawanan Yataco dengan harga US $ 1.5 jutaNamun, Yataco akhirnya mengundurkan diri dari lelongan tersebut.

Setelah itu, banyak wanita dunia yang mengikuti jejaknya untuk melelong keperawanan mereka dengan pelbagai macam alasan.

No comments:

Post a Comment