ANIMSI

home

Followers

Monday, 3 December 2012

PANAS! SIAPA ADA HUTANG DAN BANKRAPSI, SILA SERANG BINI NAJIB.



siapa deepak ni ?
apa kejadah deepak ni ?
deepak ni pernah jual karpet dengan bini najib.

deepak ni bukan penyangak matawang, dia tak lain hanyalah manusia
 yang ada masalah kewangan dengan bank.

deepak muncul dalam minggu ini pasal dia nak kacau bini najib. ya, bini najib..

aku rasa ada segelintir manusia dalam malaysia ni otaknya ada kurang 
oksigen, asal ada masalah serang bini najib.

serang bini najib pasal nak lari dari utang.

deepak serang bini najib pasal bini najib dan najib taknak tolong
 tunaikan permintaannya selesaikan utang jutaan ringgit.

bila bini najib taknak tolong, deepak cari pkr. orang yang dicari tak lain,
 nurul izah anak puaka.

anak puaka tak mampu nak tolong deepak pasal anak puaka ada
 masalah sendiri, lantas dialihkan isu ini kepada papa puaka nya.

jadi keluarlah cerita fitnah... deepak ada kaitan dengan altantuya..

kualiti bodoh psywar anwar.. semakin low class dan cukup haprak.

dah takde ide, pkr pun dah nak mampos..
 deepak pun deepak lah kata anwar janji boleh burukkan nama najib.

No comments:

Post a Comment