ANIMSI

home

Followers


Thursday 29 November 2012

MELETOP!!! PENDEDAHAN EKSLUSIF SKANDAL USTAZAH ABBY NGAN JANTAN MUDA!!!



Apa masalahnya Najib Abdul Razak dan Rosmah Mansor kepada selebriti yang telah mewujudkan kontroversi apabila menyerang suaminya (sekarang bekas) di khalayak ramai dan cuba memalukan bekas suaminya itu dengan lakonan naif selain laporan palsu kepada pegawai-pegawai BADAR sehingga anggota-anggota penguatkuasa tersebut menyerbu, seterusnya menyeret bekas suami Abby Abadi dan pasangannya ke mahkamah syariah.

Nampaknya busuk hati Abby Abadi tidak berkurangan sekalipun sudah menjadi ahli PAS mahupun bertudung. Kalau kena kat batang hidung dia sendiri, dia akan segera melabelkan sesiapa sahaja yang menegurnya sebagai 'ORANG UMNO yang gemarkan fitnah', sedangkan dia yang melakukan fitnah, tidak pula berani menegur dirinya sendiri.

Terlupa barangkali, Rosmah Mansor dan Najib Abdul Razak masih lagi menjadi suami isteri, sedangkan dia yang tidak takut dengan suami, sudah pun menjanda, pernah mempunyai skandal dengan lelaki lebih muda dan kemudian ditinggalkan sebelum kecewa dan menceburi bidang ceramah politik... SAMBUNG BACAAN DI KEDAHAN69ERS.COM

No comments:

Post a Comment