ANIMSI

home

Followers


Thursday 25 October 2012

PANAS! Wanita Misteri Menaiki Keretapi Dengan Berb@gel Kini Di Buru


 Seorang wanita misteri naik rangkaian rel kereta bawah tanah di Vienna, Austria dengan tanpa mengenakan apa-apa kecuali sepasang kasut bot setinggi lutut kulit dengan penuh senyuman.

Penumpang kereta pagi itu pun terkejut apabila wanita bogel tersebut sampai di Vienna U-Bahn dekat stesen Kardinal-NAGL-Platz dan berdiri di tengah-tengah gerabak. Bahkan tanpa ragu dan malu wanita misteri itu pun bersedia berpose apabila penumpang lain memotretnya. Ia pun turun dari kereta juga tanpa mengucapkan sepatah kata pun.

 Kakitangan di Vienna U-Bahn telah mempelajari gambar CCTV dari wanita - yang telah digelar Venus Vienna - Austria, dan media telah melancarkan hambar wanita bogel tersebut untuk mengesan identitinya.

Dipetik dari Dailymail, Jumaat (19/10) fotonya telah diterbitkan di surat khabar Vienna dengan meminta para pembaca yang mengenalinya untuk mengenalpasti penumpang misteri tersebut.

Sementara tindakan wanita ini telah mengejutkan banyak orang, di sebalik itu semua tindakannya sangat gila mengingat saat itu suhu di Vienna sangat ekstrem, dimana tengah turun salji yang sangat sejuk.

No comments:

Post a Comment