ANIMSI

home

Followers


Monday 29 October 2012

PANAS! KEKUATAN KETUA MENTERI!!

Heboh Ragad serang Ketua Menteri selain parti pembangkang?

 
Serangan terhadap Ketua Menteri Sarawak nampaknya bukan hanya dari parti-parti pembangkang, tetapi daripada isterinya sendiri, RAGAD juga. Demikianlah maksudnya pendedahan media-media pembangkang sebagaimana yang didedahkan oleh Dr. Novandri MiM.
 
Sebenarnya karenah bini muda memang selalu macam tu, itu perkara biasa dan sebab itulah sebagai suami yang matang, Taib Mahmud tidak pernah melatah dan sentiasa menghadapi karenah RAGAD dengan tenang dan penuh kesabaran, sama keadaannya bagaimana beliau menangani karenah pembangkang di SARAWAK, itulah antara kekuatan serta kehebatan Ketua Menteri. Itulah sebenarnya rahsia beliau tahan lama.
 
Cuma yang menjadi masalah ialah media pembangkang yang sengaja memainkan isu dan memperbesarkannya bagi memburuk-burukkan peribadi Ketua Menteri Sarawak. Hal-hal peribadi dan rumah tangga pemimpin tidak kira dari parti politik mana, sememangnya akan mendapat perhatian masyarakat umum.
 
TAIB MAHMUD tetap steady...
 

1 comment:

  1. Tidak ada sesiapa pegawai pegawai disekeliling KM Sarawak yang boleh memastikan cara Ragad berpakaian tidak menjolok mata seperti gambar diatas sekali? Perkara sebegini boleh mendatangkan masalah, cacian, celaan dan teguran rakyat. Soal bercakaran itu pandai pandai Pehin lah.

    ReplyDelete