ANIMSI

home

Followers

Tuesday, 30 October 2012

PANAS!!! VIDEO SHAMSIDAR DAN ANWAR TERSEBAR!!


Panas beb!! Gua dimaklumkan bahawa video skandal Anwar dan bini kepada Assmin bakal didedahkan tak lama lagi oleh sumber-sumber tertentu..

Video kali ni katanya dalam versi warna dan juga ada audio yang mengesahkan si pelakunya adalah pemimpin pujaan puak-puak Pakatan..

Info ni disahkan jugak oleh laman web pro Pakatan iaitu SuaraPakatanRakyat.com yang menyatakan kebimbangan dorang tentang penyebaran video terbaru ni.. (BACA SINI)

Kalau korang masih ingat, video perselingkuhan antara Anwar dan Shamsidar ni dikatakan berada dalam simpanan bekas kawan baik Anwar, S Nallakarupan..

Dan beberapa bulan lepas, Nallakarupan telah menyerahkan satu daripada video tersebut untuk digunakan dalam prosiding saman fitnah yang dikemukakan Anwar ke atasnya.

Jadi, apakah video yang sama akan didedahkan kepada umum? Kalau betul video tu yang tersebar, gua rasa ia mesti akan kecoh satu negara..

Gua yakin, rakyat Malaysia dah sedia maklum pasal skandal Anwar dan bini Assmin tu beb.. Malah korang tentu tahu bahawa Wan Azizah juga pernah bergaduh dengan Shamsidar sendiri pasal isu nih..

Bukan takat gaduh biasa je beb.., tapi gua pernah diberitahu oleh Anuar Saari yang merupakan Bekas Setiausaha Sulit Anwar, Kak Jijah pernah haramkan Shamsidar jejak kaki ke rumah Anwar..

So.., ni semua membuktikan bahawa hubungan sulit Anwar dan bini Assmin tu bukan rekaan semata-mata.. Cuma tunggu masa je nak terbongkar..

Apapun, gua harap korang bersabar tunggu pendedahan video skandal panas ni.. Gua pun tak sabar nak tengok aksi 'mengentot' Pak Syeikh tu dengan bini orang..

Adakah ia sehebat aksi kamasutra Nuar dengan Chinadoll dulu? Sama-sama kita tunggu yee..
MPP

No comments:

Post a Comment