ANIMSI

home

Followers

Wednesday, 1 August 2012

Panas!! BERAPA JUTA NAJIB BAYAR KAU FARITH ISMETH!!

 Seperti yang sedia maklum begitulah budaya dan perangai orang-orang pas dan pembangkang memfitnah! Nak buat macam mana dah tu amalan dan cara hidup pembangkang.
 


“Farid berapa juta Najib bayar kat kau buat video ni? Sudahlah anak sendiri tak mengaku sampai guna nama Allah. Jahanamlah kau membusuk sampai usus”

Kenyataan itu adalah antara sms yang diterima oleh pembaca berita RTM, Farit Ismeth selepas membuat pendedahan dan pengakuat berkaitan tuduhan yang mengaitkan beliau dengan isteri Perdana Menteri, Datin Seri Rosmah Mansor.

Disangka selepas 11 tahun membuat pendedahan, ia dapat membersihkan nama beliau selain menghilangkang kontroversi yang berlaku namun sebaliknya pula yang terjadi.
Apa yang lebih teruk, pengakuan dan pededahan kepada rakan sekerja sebelum ini telah menambahkan lagi tuduhan yang dilemparkan terhadap beliau kononnya telah mendapat habuan atau diupah oleh Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak.
“Kalau saya dipaksa atau diupah tunjuklah bukti siapa yang paksa atau upah saya tu… pengakuan ini adalah yang sebenar-benarnya… terima kenyataan dengan pengakuan saya.
“Sekiranya ada individu-individu yang sangsi, simpan perasaan tu dan jangan lebih-lebih… tak perlu nak kecoh-kecoh dan buat isu… kecualilah jika ada bukti yang sah barulah boleh kita bincang tentang isu ini,” katanya dalam sesi perbualan antara pengacara Zamzarina Zambri bersama Farit yang dipaparkan melalui blog.

Dalam perbualan antara kedua-dua sahabat itu, Farit ada menyatakan bahawa selepas pengakuan itu dibuat beliau terus-terusan dilemparkan dengan tuduhan yang lebih berat.

Apa yang lebih teruk katanya, tuduhan berkaitan anak Rosmah yang dikatakan hasil perkahwinan antara beliau dengan isteri Perdana Menteri itu.
“Kalau seorang bapa macam mana jahat pun anak dia… jarangla bapa itu untuk tidak mengaku anaknya… tak kanlah saya seteruk itu dan tidak mengaku anak saya sendiri.

“Jatuh maruah saya sebagai seorang bapa kalau tidak mengaku anak sendiri… jangan hina saya dan kalau seperti yang mereka kata maka saya akan mengaku.

“Tetapi tolong siasat betul-betul… wanita yang dikatakan anak saya itu berBINTIkan siapa… bintikan Farit Ismeth kah… bukan kan.
Rentetan tuduhan berat yang dilemparkan itu, Farit meminta supaya pihak-pihak terlibat supaya menghentikan kerja-kerja hina di bulan yang mulia ini.

Malah katanya, berikutan tuduhan yang dilemparkan itu ia ternyata telah memberi tekanan kepada ahli keluarga beliau.
Tambah Farit, selama 11 tahun beliau berdiam diri dan cuba memastikan keadaan tenang namun apa yang berlaku adalah beliau terus difitnah dengan 1001 tuduhan.

psssst: Bulan-bulan puasa pon pembangkang nak jaja fitnah.. adui bila la nak insaf!!

No comments:

Post a Comment