ANIMSI

home

Followers


Sunday 1 July 2012

SKANDAL SEKS- FAEEKAH TIADA SEBAB LETAK JAWATAN?


Apa lagi nak dikata tentang pimpinan negeri Selangor yang mana ditadbir oleh kerajaan Pakatan PAS,DAP dan PKR yang dipenuhi dengan korupsi dan masaalah moral para pemimpin Pakatan.

Faeekah yang merupakan setiausaha politik kepada Menteri Besar Selangor dilaporkan telah dipaksa akur untuk meletakkan jawatan dalam masa terdekat ini. Malah Khalid Ibrahim MB Selangor yang sebelum ini mempertahankan Faeekah dari tentangan pihak dalaman kerajaan juga terpaksa akur apabila majority suara mahukan Faeekah Berundur dari jawatan yang disandang.

 Apa yang perlu kita jelas disini Faeekah setiausaha Politik MB Selangor mungkin begitu bodoh kerana tidak mempunyai masaalah moral sepertimana pimpinan Pakatan yang lain.


Anwar Ibrahim penasihat keewangan Selangor mempunyai masaalah moral dengan aksi video seks beliau. Dan tidak pernah didesak untuk meletakkan jawatan.


Azmin Ali juga tidak didesak meletakkan jawatan walaupun aksi BLOWJOB beliau didalam JAMBAN tersebar dan sehingga kini tidak ada penafian ataupun saman yang beliau kemukakan hasil dari pendedahan blog blog dan akhbar arus perdana.


Elizebeth Wong yang juga merupakan exco kanan kerajaan Selangor yang mana gambar bogel nya tersebar sebelum ini juga tidak meletakkan jawatan. Malah sehingga kesaat ini teman lelaki beliau juga masih disembunyikan di Indonesia.


Badrul Amin penasihat Agama kepada Khalid Ibrahim yang ditangkap khalwat dengan isteri orang juga sampai sekarang masih mengekalkan jawatan penasihat ugaa MB.


Rakyat Selangor boleh renungkan sendiri apa yang ditampilkan disini agar peka dan ingat bahawa kepimpinan Pakatan PAS,DAP,PKR dipenuhi dengan najis yang tidak bermoral sama sekali untuk mentadbir sebuah negeri yang hebat sepertimana Selangor.

No comments:

Post a Comment