ANIMSI

home

Followers


Monday 30 July 2012

PAS PERLU SERAH DUIT KUTIPAN CERAMAH KEPADA ABBY!! JANGAN KHIANAT ABBY!!


Pelakon dan penyanyi terkenal, Abby Abadi menulis dalam laman sosial Twitter yang kontraknya sebagai duta kepada sebuah syarikat tudung, baru sahaja ditamatkan kerana penglibatannya dalam PAS.

"4 Julai 2012 - Kontrak saya sebagai duta kepada tudung mereka terbatal secara rasminya.

"Saya terima dengan hati terbuka & saya minta maaf kerana terlibat Pakatan Rakyat," tulisnya di laman Twitter pagi tadi.



 Menurut Abby Abadi, beliau mula mendekati PAS selepas dijemput parti itu untuk berceramah tentang perubahan dirinya daripada seorang yang tidak bertudung kepada seorang yang bertudung. Tanpa disedari Abby sebenarnya telah diumpan oleh parti tersebut untuk menyertai parti Pas dengan mengajak Abby berceramah dipentas pas.


Apa pun penulis ingin menasihati parti Pas agar dapat memberi lebih duit kutipan ceramah yang dihadiri oleh artis berkenaan. Memandangkan kelihatan rezeki beliau agak kritikal selepas menyertai Pas.

Pas sahaja parti yang layak memberi sumbangan hasil kutipan ceramah. Ini merupakan satu kewajipan baru parti Pas untuk menyara artis yang menyertai mereka. Memang tidak dapat dinafikan kebelakangan ini senario pelik sudah menjalar kepada 2, 3 orang artis yang seakan-akan 'culture shock'  selepas menyertai Parti Pas yang sentiasa mengambil kesempatan diatas kejahilan artis tersebut.


pssssst: Masuk Pas Tak di soal di akhirat.. Abby kata.. rakyat pun kompius pemahaman Abby ni..


No comments:

Post a Comment