ANIMSI

home

Followers


Sunday 22 July 2012

EKSKLUSIF - Video Pengakuan Farid Ismeth Emir Pembaca Berita RTM 1Tentang Hubungannya Dengan Rosmah Mansor


Apa kata anda yang menyaksikan video diatas ini? Apakah anda masih lagi merasakan Farid Ismeth Emir seorang yang pembohong dan penipu dalam kenyataannya sepertimana yang beliau nyatakaan?

Apa yang beliau nyatakan adalah benar dan bukanlah satu pembohongan, malah beliau akui fitnah yang datang dari pihak pembangkang ini bukanlah baru tetapi sudah berakar umbi sejak 11 tahun yang lalu yang mana dimainkan oleh pembangkang bagi mewujudkan persepsi.

Beliau tidak pernah sama sekali berkahwin dengan Datin Seri Rosmah Mansor, beliau bersumpah tidak sesekali beliau pernah berhadapan dengan Rosmah Mansor dan ini semua adalah kebenaran yang mana sengaja difitnah oleh pihak pembangkang.

Apakah kita rakyat Malaysia mahu begitu seronok dengan cerita Rosmah Mansor yang terus difitnah oleh pihak pembangkang Malaysia ini? Mereka GAGAL dalam mendapatkan keyakinan rakyat dan kemudiannya memainkan sentimen serangan Fitnah keatas pimpinan BN termasuklah Rosmah Mansor Isteri kepada Perdana Menteri Malaysia. Apakah kita mahu membiarkan fitnah sebegini terus berleluasa?

psssst: Banyak lagi kejahatan pembangkang bakal dibongkar!! jahat puak pembangkang ni..

No comments:

Post a Comment